Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Må jeg besøge jer?

Startet af CAMiCANCER, 26. Januar 2011, kl. 21:24

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: CAMiCANCER Dato 27. Januar 2011, kl. 09:10
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 26. Januar 2011, kl. 22:04
Hej! Hvor på fyn bor du?

Jeg bor selv i oure tæt på svendborg og har 4 basser som du er velkomemn til at komem at besøge en dag hvis du har lyst.. Så gir jeg gern et glas sodavand eller hvad du nu er til...

Mvh. Anna..
Lille by kaldt tommerup, ved ikke om du har hørt om det før :D Men det lyder rigtig godt, hvornår har du evt. tid? :D

Jo jo den kender jeg godt... hmm efter d. 4 feb helst...

CAMiCANCER

Citat fra: Kristine Dato 27. Januar 2011, kl. 13:43
Hejsa (:

Nu måler jeg ikke ligefrem hvor meget mine dyr spiser :fnis: så det kan jeg ikke lige svare på + de får ikke kun en slags mad
Men du er velkommen til at kigge forbi her, jeg bor i Roskilde (ved godt at det ikke er SÅ tæt på kbh) i en ungdoms bolig..
Og min han er faktisk i brunst, så kan du også møde en han og lugte hvordan de stinker når de er i brunst  :fnis:
for det er ærlig talt forfærdeligt + de strinter over det hele.. men han skal heldigvis kasteres snart men ville lige vente til at han var ''voksen'' først ;)
og jeg har også en lille pige som er rigtig fin.. men hun er dog ret striks :D
Så kan du også se størrelses forskellen osv.. (De går dog ikke sammen pt da han som sagt er i brunst og så voldtager de alt de kan komme i nærheden af)
Du kan altid skrive hvis du er nysgerrig angående noget, der er en masse ilder glade mennesker der med glæde vil svare på dine spørgsmål og hjælpe hvor vi kan, hehe  (:

Og tillykke med den lille nye selv om der stadig er et stykke tid til (:

Mange tak :D
-Men jeg kan da lige finde ud af noget med et lille stop forbi dig en af dagene :D