Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kunne ikke lige lade være...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 31. Januar 2011, kl. 18:13

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Med at vise jer mine nye smukke drenge igen :P

Fik lige taget nogle bedre billeder idag...

De to basser er ved at falde fint til.. De er super rolige og Heffe(Hefaisthos) har ikke bidt idag. Tror bare han skule smage hvad jeg var for en igår... De har også leget lidt med hunden idag så det virker til at han er accepteret...
Og de spiser i hvert fald godt!

Dark Crystal Ferret

De er virkelig smukke. Er vild med deres navne  :love:

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 31. Januar 2011, kl. 18:18
De er virkelig smukke. Er vild med deres navne  :love:

Tak Maria! Er også selv ret glade for deres navne.. De hed ole og sokke før, hvilket jeg selvf. skyndte mig at lave om...

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at høre... :)

De ser ud til at være nogle dejlige ilder..  ;)

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

ninaliv

Julie Stuhr

Lenac

hvor er de fine, og er helt facineret over at du har kunnet få den til at stå meget ens på billederne...
xoxo Malene <3

lille_thor

hehe man kan hvertfal godt se de er brødre  ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Bawa

De ligner godt nok hinanden! :D
Fedt at du har fået to billeder der er næsten helt identiske!
De ser søde ud.

Ja det var ret vild de lige poserede helt ens næsten!
Opdagede det først da jeg fik kigget billederne igennem og tænkte at dem var jeg nødt til at bruge :love:

Det går så fint med dem.. Heffe har slet ikek bidt overhovedt og lige nu leger de fint med de andre.. bortset fra Anubis som er brunstig :S