Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hvor meget sover jeres ilder??

Startet af ninaliv, 31. Januar 2011, kl. 20:59

ninaliv

hej :-)
ja hvor meget sover jeres ilder her i denne tid. ca pr døgn, synes godt nok mine drenge sover meget ..

Sletho

Hun sover når hun er inde i buret  :fnis:
Så snart vi åbner lågerne anstrenger hun sig for at vågne.. så alt efter hvor mange timer vi har hende ude, så sover hun vel 16-18 timer i døgnet .. eller hun vågner også lige for at spise en gang i mellem. Så måske kun 15 timer sover hun :P

Stubba

Mine dyr sover nok også omkring 10-15 timer i døgnet.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_jill

Chucky sover 23 timer eller mere i døgnet. Amina ca. 18-20 timer.

mette11

Ja jeg må sgu gøre noget galt for mine dyr er sgu altid mere aktive end alle andre synes jeg!! :S Men nogle dage sover de klart mere end andre (men ok - Mallow holder også nogle vilde fester om natten ind imellem). Men jeg vil skyde på at Mallow sover max. 14 timer i døgnet og Sigi lidt mere...

Lenac

ozzy sover 22-23 timer og trunte ligger vel og sover 18 timer...
xoxo Malene <3

SilverDragon

Mine to sover også ekstrem meget.
De er vågne når lågen bliver åbnet i buret, men de falder så meget hurtigt i søvn igen alle mulige steder uden for buret.

Eliza

Jeg synes det er svært at sige hvor meget de sover når de ikke er i bur, for så sover de og er vågne når det passer dem også om natten. Men jeg synes mine er så småt begyndt at sove mindre og er meget mere aktive så det er skønt  :dans: her i vinters hvor de sov mest kunne der være dage de sov omkring 22 timer
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Ninaliv. Det er vinter så det er ganske naturligt at de sover mere nu end de gør om sommeren.   ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ninaliv

Citat fra: Charlotte Dato  3. Februar 2011, kl. 21:46
Ninaliv. Det er vinter så det er ganske naturligt at de sover mere nu end de gør om sommeren.   ;)

ja men tror nu også det var fordi alting var nyt, for nu er de mere vågen :-)