Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sofus & Mille <3

Startet af Lea, 3. Februar 2011, kl. 16:52

Lea

Her kommer lige lidt billeder af totterne :)
Ikke altid lige nemme at få billeder af. Mille bliver kaldt det lille sorte lyn . da hun er rigtig hurtig og væk inden man ser sig om når man prøver at tage billeder :D

Rigtig dejlige ildere begge to . De har rigtigt ligget og puttet sammen idag. to ballademager haha. der er gang i huset ihverfald.

MINE OG KUN MINE !!! :D hehe . Skønne dyr .

Mille er som at sidde med en pels bamse og nusse. rigtig dejlig pelset og Sofus er bare en stor dejlig basse som elsker at hygge.

Sofus den store dreng:

Mille pigen den smukke dame:

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Jenny

Hvor er de fine, er især vild med Mille :love:
Hilsen Jenina.

Lea

Citat fra: Jenny Dato  3. Februar 2011, kl. 16:59
Hvor er de fine, er især vild med Mille :love:

Hun er også bare en rigtig lækker tøs :)  og tak for det :D

Bawa

KittAnderson

jeg troede kun du kunne tåle én ilder :)
de er dejige.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lea

Citat fra: KittAnderson Dato  3. Februar 2011, kl. 17:21
jeg troede kun du kunne tåle én ilder :)
de er dejige.

Viste du ville skrive det har faktisk kun ventet på du kom med denne kommentar.

men jeg kan sagtens tåle at have to ildere som også er skrevet førhen. kræver nok bare udluftning og rengøring men ja sådan er det at være allergisk. og det er så foderet som jeg reagere voldsomt på nu hvor du er så nysgerrig.

SaraJ

Lea

Citat fra: SaraJ Dato  3. Februar 2011, kl. 17:28
Har du fået en ny?

Ja Mille er ny. er Sofus også men har da haft ham siden november måned da. Mille har kun boede her et par dage og forbliver her sammen med Sofus.

SaraJ

Citat fra: Lea Dato  3. Februar 2011, kl. 17:30
Har du fået en ny?

Ja Mille er ny. er Sofus også men har da haft ham siden november måned da. Mille har kun boede her et par dage og forbliver her sammen med Sofus.

Dejligt Sofus har fået en ven. Kan de så godt sammen?

Lea

Citat fra: SaraJ Dato  3. Februar 2011, kl. 17:37
Citat fra: Lea Dato  3. Februar 2011, kl. 17:30
Har du fået en ny?

Dejligt Sofus har fået en ven. Kan de så godt sammen?

Jeps det er skønt..

Jo de kan sagtens sammen . de render rundt og leger og båtter samt sover sammen ingen problemer i sammenføringen.

Anne

har du egentlig overvejet at barf fodre hvis det er foderet du er allergisk overfor? eller fodre med ziwipeak der ikek indeholder en masse sjove ting?

Tillykke med mille.

Lea

Citat fra: Anne Dato  3. Februar 2011, kl. 18:29
har du egentlig overvejet at barf fodre hvis det er foderet du er allergisk overfor? eller fodre med ziwipeak der ikek indeholder en masse sjove ting?

Tillykke med mille.

Fodre med Applaws nu . og blandet med Ziwipeak dog har jeg ikek lige noget hjemme pt da jeg ikke lige har kunne finde nogle hernede som sælger det foder så skal bestille hjem fra nettet . men det bliver nok bare sådan :)

Har skiftet foder pga jeg reageret voldsomt. og har tanker om at starte med Barf men skal have en størrer fryser så for der er ikke plads i min minifryser i mit minikøleskab :) (lige ved at få det hele til at hænge sammen ) så de får Applaws foder som der vil blive blandet op med Ziwipeak og vil når jeg får fat i en fryser til skuret så køber jeg barf hjem.

Jo tak :)

Lea

Så har man så lige fundet ud af at hun faktisk er en rigtig lille hyggetrold som meget gerne også vil sove hos en :) fedt nok To ildere i sengen uhh bliver dejligt :D

ninaliv

PiaLyng

Tillykke med Mille :) hun er godt nok fin !
Og så er Sofus da stadig fin!