Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Monsteret og udyret (igen igen..)

Startet af Malene, 3. Februar 2011, kl. 23:24

Malene

Søde Hector

Søde Cerulean

Monsteret, der er så uhåndterbar og ustyrlig.. kan godt lide at blive kløet på maven

Selvom man ikke er i brunst, kan man godt posere lidt for damerne

Et bad skal man jo også have engang i mellem

"Det er også dejligt at blive kløet på ryggen.. Ahh"

"Men jeg er nu lækker, selvom jeg er et monster"

"Jeg ved godt at jeg ser sød ud, men pas på! Jeg er meget farlig!"

Udyret. Hector er virkelig ikke fotogen :S

"Godnatnat"
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lenac

gode billeder... det med ikke fotogene ildere kender jeg kun alt for godt...
xoxo Malene <3

Starshineferrets

NAAAAAAAAAAAW sötaste barnen! Och Barnbarn .... ok... monsterbarnbarn så klart... men ändå så oerhört älskad <3

Shamua

Mums :love:

Cerulean!! Ja, han er sku da lækker! :D

Vh. Marianne

Julie

AlisVolatPropiis

Så så små skattebasser...i kan bare komme her...og bo hos en der kalder jer smuk og smukkere som i fortjener :P

PiaLyng

Jeg synes du har nogen utrolige smukke dyr, Malene!

Bawa

Dine drenge er simpelthen bare så dejlige at se på :love:

Malene

Lenac > Tak :D Det er altså træls med ufotogene ildere :lol: Heldigvis har jeg Cerulean :P

Starshineferrets > Ja, helt klart et monsterbarnebarn :fnis: Faaarlige ustyrlige ilder :lol:

Shamua > Tak! Ja, selvfølgelig er han det :D Mærkeligt at tænke på at det er over et år siden vi var på udstilling i Tyskland og du mødte ham for første gang.

Julie > Tak :D

AlisVolatPropiis > :fnis: Hov hov! Mine drenge skal ingen steder!! :P

PiaLyng > Mange tak :D

Bawa > Tak :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ninaliv

KariN

Skønne billeder af de to charmerende ungkarle :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Sikke nogle monster-børn du har der :S Jeg synes du skal passe rigtig godt på at Cerulean ikke springer op og bider dig i struben!! Jeg tror slet ikke du nusser ham på maven på billede nummer 3, jeg tror du forsøger at holde ham nede, da han ellers springer op i dit ansigt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie Stuhr

Citat fra: lussingen Dato  4. Februar 2011, kl. 19:25
Sikke nogle monster-børn du har der :S Jeg synes du skal passe rigtig godt på at Cerulean ikke springer op og bider dig i struben!! Jeg tror slet ikke du nusser ham på maven på billede nummer 3, jeg tror du forsøger at holde ham nede, da han ellers springer op i dit ansigt :fnis:

Lige mine ord :D

Sølvsten

Øh hvad fanden gør du. Er de så dejlige i virkeligheden eller manipulerer du dine billeder så de kommer til at ligne en million??