Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Modernisering på ilder værelset

Startet af NemoToft, 4. Februar 2011, kl. 23:33

NemoToft

Vi har i 6 dage malet vægge, loft, vindue, lagt laminatgulv og nye gulvlister. Så nu bor Gixxer, Malle og Lillo smadder flot. Når vi sidder og ser billederne her efterfølgende, ja føj deres værelse var møj grimt. Det var også kommet til at lugte meget af ilder. Der var gulvtæppe og på knap 4 år, så kommer der et par uheld. Især Lillo havde meget svært ved at finde de 3 toilet bakker der var på 9.5 kvm2   >:| Det hjalp næsten ikke med 5 toiletbakker.

FØR BILLEDER. Læg mærke til forskelligheden på væggene.


Keld er igang med at male.



Er i klar ?? 

TAaaa taaaaaaa                                                                                                            Bare lige så i husker før billedet  :lol:




Så er drengerne og pigen flyttet tilbage med alle deres tæpper, buret og enorme mængder legetøj.




Men hvor er flokken henne????

Nåh ja. På ynglingspletten, på badeværelset, bag ved vasketøjskurven.  <3 <3 <3




Knus Dolly og Keld.

lille_jill


Julie

Øj hvor er det blevet fint :D ..og fed plakat iøvrigt

SaraJ


Line

De er jo næsten blevet royale med den bolig :D Og hvor er det der store ilder-billede mega sejt :D

NemoToft

#5
Tak tak  :) Ja det er blevet så flot  ;) Og lige nu har jeg glemt hvor meget jeg bandede da jeg skulle sætte gulvlisterne på. Hver gang jeg borede et hul og satte en ravplugs i, så blev alt bare rykket ud af væggen igen og hullerne blev større og større  :lol:  Men hvad kan man forlange af murværk der er fra 1920  :fnis:
Plakaten er ude fra arbejdet. Den hang i venteværelset. Men en morgen var den røget ned og fik et hak på det ene hjørne (det er sådan en pap plade der er lamineret). Så fik jeg den med hjem  ;) Den skal over og hænge på murstensvæggen. Men jeg kan ikke klare flere ravplugs i den her uge, griner....,

Anne

Ej hvor ser det bare godt ud! HVornår skal jeg hjem og se det irl?? :P

Desuden har vi nøjagtigt samme problem med væggene i vores lejlighed, det er bare umuligt at hænge noget op, vi er nødt til kun at hlnge noget på de bjælker der støtter muren, for ellers falder det bare ned! Gamle lortehus altså! Det er så også grunden til at der ikke er nogen på væggene inde ved dyrene. Ville gerne have hylder op derinde, men de skal jo helst ikke få dem i hovedet.

NemoToft

Hej. Du bestemmer selv hvornår du vil komme. Du er altid velkommen  :) Med eller uden ildere, Med eller uden Hessel. Men vi ser selvfølgelig helst at i kommer alle seks  :). Vi har lige fået sat lågerne på vores terrasse her i ugen. Men dælme om Lillo ikke kan komme over hegnet. Hun hænger i tråden og så er der et bræt på tværs, hvor hun skal række forbenet 7-8 cm bagud, for at få fat i kanten. Og kun med 2 negle kan hun nå og så tager hun chancen og svinger sig op. Jeg skal da lige love for at jeg fik fart på træskoene og kom hen i den ende i en fart  :lol: Hun er simpelthen sådan en snu ilder basse. Og drengerne de sidder bare nedenfor og kigger imens de helt sikkert tænker " hvordan i hulen kom hun nu derop???"
Så nu må vi have en pind mere på indersiden af terresse hegnet. Sådan er det bare  :)

PS Keld og jeg blev enige om forleden, at hvis vi skulle være så smadder heldige at vi vandt flere millioner og ville bygge et nyt stuehus. Så ville vi have en bjælkehytte  :fnis: For dælen det var nemt da vi boede i vores træ sommerhus. Nu gider vi ikke engang hænge et billede op. Griner.

Anne

Haha snu Lilo! Det er forfærdeligt når de er sådan, stædige og kløgtige!!

Og jeg glæder mig til at komme hjem og se det så :) VI må lige finde en dag vi alle kan :)

NemoToft

Det bliver nok Tofta der bestemmer. Når hun er godt på den anden side af hendes neutralisering  :)

Anne

Det er jo det. men hun er faktisk helet rigtigt fint allerede, og det er kun der hvor stingene sidder der stadig er lidt sår. De skal selvfølgelig helst lige ud, men jeg tror slet ikke tofta har opdaget hun er blevet steriliseret, hun har i hvert fald ikke ladet sig mærke med det.

Lidt sjovt. Meep fik fjernet den lille knop som viste sig at være en vorte, det var bare lige den og så "roden" og et enkelt sting, ganske overfladisk.

Tofta er blevet steriliseret, 3(4?) sting og alligevel sådan ok indgribende operation.

Tofta har på intet tidspunkt ladet sig mærke med det, næ hun tonser rundt og vil lege. Meep derimod skulle lige de første par dage humpe en anelse ved det ben  hvor stinget sidder.. Der skulle ikke herske nogen tvivl om at hun var i STORE smerter (ifølge hende selv), men at hun selvfølgelig tappert kæmpede videre... skvat :lol:

SilverDragon

Hold da op et rum til dyrene.. Hvor er det bare lækkert

NemoToft

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2011, kl. 02:09
Det er jo det. men hun er faktisk helet rigtigt fint allerede, og det er kun der hvor stingene sidder der stadig er lidt sår. De skal selvfølgelig helst lige ud, men jeg tror slet ikke tofta har opdaget hun er blevet steriliseret, hun har i hvert fald ikke ladet sig mærke med det.

Lidt sjovt. Meep fik fjernet den lille knop som viste sig at være en vorte, det var bare lige den og så "roden" og et enkelt sting, ganske overfladisk.

Tofta er blevet steriliseret, 3(4?) sting og alligevel sådan ok indgribende operation.

Tofta har på intet tidspunkt ladet sig mærke med det, næ hun tonser rundt og vil lege. Meep derimod skulle lige de første par dage humpe en anelse ved det ben  hvor stinget sidder.. Der skulle ikke herske nogen tvivl om at hun var i STORE smerter (ifølge hende selv), men at hun selvfølgelig tappert kæmpede videre... skvat :lol:

Smiler, Meep altså  :fnis:

Citat fra: SilverDragon Dato  5. Februar 2011, kl. 09:25
Hold da op et rum til dyrene.. Hvor er det bare lækkert

Tak Louise  :)

Lena og Peter

Det er da godt nok et rigtigt dejligt rum I har fået laved der...  :)

Sølvsten

Hvor må jeres basser være lykkelige. Typisk at de så vælger deres yndlingsplads på badeværelset.