Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Valeri og Pjevs

Startet af Snilder, 7. Februar 2011, kl. 11:08

Snilder

Så fik Valeri sig en længe ventet ven - nemlig Pjevs. Vi har jo haft lidt problemer med, at Valeri blev ved med at bide os - så vi blev faktisk bange for hende, og vi kom ind i en lidt dum cirkel. Nu forsøger vi så, om det hjælper med en ven. Forhåbentlig bliver vi trykke ved ildere, Pjevs bider nemlig ikke - helt sikkert ikke, har vi fået at vide, nu må vi se (vi er lidt tvivlende). Og når vi så er overbeviste om, at man faktisk godt kan tage en ilder op, uden at få blødende fingre - ja så er det meningen, at vi også tør tage Valeri op - hmmm håber det lykkes :) Nå men her er den lille Pjevs så - vi synes hun er yndig og utrolig sød.

Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

FerretParadise

Nåår et sødt ansigt.
Jeg håber at I nu får en masse positive oplevelser med ildere, så I igen kan få tillid til dem.
Held og lykke med det hele, og tillykke med Pjevs.  :)
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

held og lykke med dem begge

Minority ferrets

Hun ser dejlig ud :) Håber det kommer til at gå bedre for det er nogle dejlige dyr  :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Hun ser rigtig sød og nyskereig ud :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Tillykke med den lille ny  :)

Husk at får i et enkelt haps af den nye så er det altså meget normalt når de skifter hjem.. Men det vigtigste er nok ikke at vise man er bange for dem, for det virker lidt som om Valeri udnytter det lidt.. Det kunne være der var nogle der havde lyst til at komme forbi og vise jer hvordan i gør det bedst så de ikke bider..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Tillykke med hende hun ser godt nok skøn ud.

Bawa

Tillykke! Hun er godt nok fin! :love: