Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min regnbue-drik <3

Startet af Shamua, 9. Februar 2011, kl. 00:35

lussingen

Jeg er helt enig med Eliza!!! Der burde være en lov mod at vise hvalpebilleder nu!! Jeg kan slet ikke tåle det. Puhhhh der er alt for lang tid til der kommer hvalpe.

Men hvor er han bare herlig <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Han er bare rigtig fin :)

Det er så sjovt at se billeder fra ilderen er hvalp og til den bliver voksen, man kan rigtig se den udvikling de gennemgår :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Det er en rigtig dejlig og sød billedeserie.  :)
Og ja, det sidste billede er bare skide sødt.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

...............og jeg der ellers er til Coca Cola... :lol: men der er en Pepsi jeg godt gad have :D

Han er virkelig smuk....suk! :D

Lena og Peter

Ja... Hvad er det for nået at vise hvalpebilleder nu... :@ ....  :P

Nej pjat... Det er nogle rigtig dejlige billeder.. :)

Stubba

Citat fra: Bawa Dato  9. Februar 2011, kl. 02:12
Åh Mary! Det er jo "vores" lille regnbuebebs <3
Det er helt utroligt at de store drenge vi har, engang har været nogle bitte små rejer!  :love:
Jeg kan slet ikke vente til vi igen får hvalpe! Regner stærkt med at du flytter halvt ind igen, haha.


Heeey .. jeg flytter også ind? :O
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Hehe mange tak allesammen :D Jaaa, der er jo ikke så længe til hvalpe endnu.... Tæverne er jo i fuldt gang med at blive parret op runt omkring, så om 1½ måneds tid burde der dukke billeder op :D...

Vh. Marianne

Sølvsten

Åh gud nej hvor er han skøn. Jeg mener altså også at det er et helt forkert tidspunkt at ligge hvalpebilleder ud. Det mindste man kunne gøre er da lige at skrive en advarsel. Åh min mave trækker sig helt sammen nu.

Shamua

Citat fra: Sølvsten Dato 10. Februar 2011, kl. 09:41
Åh gud nej hvor er han skøn. Jeg mener altså også at det er et helt forkert tidspunkt at ligge hvalpebilleder ud. Det mindste man kunne gøre er da lige at skrive en advarsel. Åh min mave trækker sig helt sammen nu.
:D :D

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr han er simpelthen så fin!