Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min regnbue-drik <3

Startet af Shamua, 9. Februar 2011, kl. 00:35

Shamua

Fandt lige nogle billeder af Pepsi, som er taget af hans opdrætter (Rainbow Ferrets), fra da han var lille... Synes lige jeg ville dele dem med jer... De er bare billeder, ikke specielle eller noget :P

Her er han vist ikke særlig gammel  :-$







Og så ca 4½ uge gammel.... Pepsi begynder at se verden i et helt nyt perspektiv  :-$









Og så fra den dag jeg valgte ham, hvem kan stå for sådan en lille lækker sag  :love:







... og et lille myt til den nye mad mor :D



Og så var han jo miiiiin  :love:









Og så i dag, 9 måneder gammel mørk vildtfarvet regnbue-ilder  :D





Det var så lidt af Pepsi's rejse fra reje til tæppehaj  8)

Vh. Marianne

Kristine

Sikke nogle skønne billeder!  :-$

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Julie

Hvor er han bare fin. Både som lille, men bestemt også som 'rigtig' ilder :P han har bare sådan et kønt ansigt

Lenac

jeg kan ikke forstå at alle mennesker ikke elsker ildere med sådan nogle dejlige billeder...
xoxo Malene <3

Shamua

Tak tak  :love:

Lenac: Ja det kan jeg jo heller ikke forstå :P hehe

Vh. Marianne

PiaLyng


Dark Crystal Ferret

Jeg er sååå forelsket, hvor var han dog bare lækker som lille  <3 Sikke nogle dejlige billeder at have af sin dreng!

Meeen!!! Du kan ikke være spor bekendt at ligge dejlige hvalpe billeder ud lige nu, hvor jeg går rundt med en mindre hvalpe skruk fornemmelse i maven og glæder mig så meget til hvalpe sæsonen.
Fy skam dig Marianne :P  :fnis:

Bawa

Åh Mary! Det er jo "vores" lille regnbuebebs <3
Det er helt utroligt at de store drenge vi har, engang har været nogle bitte små rejer!  :love:
Jeg kan slet ikke vente til vi igen får hvalpe! Regner stærkt med at du flytter halvt ind igen, haha.

Minority ferrets

Sikke en lækker regnbue drik!!! Mmmm.... Lige til at.. Øh... Drikke :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Eliza

Jeg synes slet slet ikke det burde være tilladt at vise hvalpebilleder her på denne tid af året.. FY!! Det var ikke sødt gjort  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

#10
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  9. Februar 2011, kl. 01:26
Jeg er sååå forelsket, hvor var han dog bare lækker som lille  <3 Sikke nogle dejlige billeder at have af sin dreng!

Meeen!!! Du kan ikke være spor bekendt at ligge dejlige hvalpe billeder ud lige nu, hvor jeg går rundt med en mindre hvalpe skruk fornemmelse i maven og glæder mig så meget til hvalpe sæsonen.
Fy skam dig Marianne :P  :fnis:
HaHa! Det var jo det jeg tænkte, har selv hvalpe skruk, så gik i gang med hvalpebilleder... Tænkte det måske kunne hjælpe lidt på lidelsen "hvalpekriller" :P

Og ja, det er dejligt at have sådanne billeder af sin ilder, endnu en god grund til at købe sin ilder hos en opdrætter :D

Vh. Marianne

Shamua

Anja: Helt sikkert, jeg skal nok bosætte stuen <3 :P "vores hvalpe" :love: :D - Du er så sød :love:

Eliza: Sorry :fnis:

Christina: Tak :P -


Vh. Marianne

lille_thor

vor er han bare sååå sød..
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Blueshift

Otroligt söt  :) Den sista bilden är helt underbar  :)

Anne

han er bare sådan en god og dejlig dreng :)