Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nye billeder af mine ildere

Startet af Emils far, 13. Februar 2011, kl. 20:43

Emils far

Mayflowers Charming Malo  avlshann som er i brunst

Casmere Comet of FerretPardise, Emil of FerretPardise og Mono nyter livet på varmt badegulv

Emil er en nydelig ildermann

Mono og venner

Malo

Malo

Malo

Malo

Lenac

rigtig gode billeder kan især godt lide billede nr. 4
xoxo Malene <3

FerretParadise

Jeg synes det er rigtig dejligt at se billeder af dine drenge, det er jo ved at være et stykke tid siden.  :)

Sikke et dejligt ansigt Emil har fået sig, han ser rigtig rar og mild ud.  <3

Kan du ikke se, om du en dag kan få taget et billede af Cashmeres ansigt?
Ann Hillerslev.

lussingen

Det er nogle meget smukke drenge du har der Lars <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at møde dem.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Marianne

Malo har blitt riktig stor og fin! Har mye av mamma Teasel i ansiktet og masken :)
Jeg gleder meg til å hilse på ham igjen, tror jeg kommer til å lukte fantastisk godt av brunstig hanne den dagen :P

De andre ser ut til å nyte livet uten en plagsom idiot hengende i nakken  :lol:

Lena og Peter

Nogle rigtige dejlige billeder af dine dyr..

Nu er der heldigvis ikke så længe til at vi ses igen... :dans:

Julie Stuhr

Sølvsten

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KariN

Ihh det er jo de 4 Norske ilderdrenge :D Dejligt at se nogle billeder af dem igen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3