Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Et underligt venskab

Startet af lille_jill, 14. Februar 2011, kl. 16:56

lille_jill

Ville have kaldt den her tråd: "Sensation! Chucky leger" - men jeg ved ikke helt om man kan kalde det leg..

Vi starter ud med lidt benzin til de små terrorister. Jeg undskylder for deres utroligt dårlige manerer, dem har de ikke lært her

Efter maden tager Chucky en slapper på gulvtæppet, hvilket er hårdt tiltrægt efter 12 timers søvn i buret. Men hov! Den gale teenager er på vej

Chucky udviser klar irritation over forstyrrelsen og jagter det båttede indslag væk

Den opmærksomhedskrævende teenager slår til igen

"Jeg sagde NEJ"

"Undskyyyld, jeg ville ikke bide i dig"

"Hvis jeg nu gemmer mig i røret, så finder hun mig aldrig"

Liste, liste, liste

Hvor blev han nu af?

"åhh, nu sover han igen :("

Amina fortsætter sin gamle hobby med at jagte ting der ikke findes

Anne

Norh, smukke dyr :D Amina ser da ud til at være kommet efter det med pelsen! Hold da og hun ser bare blød og lækker ud <3

Sølvsten

De skønneste billeder jeg har set længe. Især der hvor Chucky spiser.

KariN

Sikke nogle dejlige billeder af dine to smukke dyr Jill :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

igtig dejlig billedserie :love: De er sku søde de to <3

Vh. Marianne

Louise V

De er simpelthen så smukke og se på  ;)

Bawa

Hvor er det bare nogle dejlige billeder! :D
Især dem hvor de leger. Njuuuh <3

AlisVolatPropiis

HAHAHA bide og undskyldsbilledet er skønne :D det er de nu alle... *G* De er nu to virkelig smukke pasteller <3

englefugl

hvor er de dejlige  :dans: men hvad er det de spiser? :)

lille_jill

Tak for kommentarerne allesammen :)

Englefugl: De får ducksoup af and, kylling, hele æg og ziwipeak, fordi at de stadig ikke vil spise nok tørkost selv.

englefugl

nå ok, så det var det der ducksoup jeg havde hørt om :) men er det noget man selv laver til dem hvis de ikke spiser nok tørkost som du siger, eller er det også godt at give dem selvom at de spiser tørfoder og barf og det hele? ;)

lille_jill

Citat fra: englefugl Dato 15. Februar 2011, kl. 11:15
nå ok, så det var det der ducksoup jeg havde hørt om :) men er det noget man selv laver til dem hvis de ikke spiser nok tørkost som du siger, eller er det også godt at give dem selvom at de spiser tørfoder og barf og det hele? ;)

Du kan fint give det som en snack. Men somregel bliver det brugt til dyr der ikke spiser nok, er syge, taber sig eller andet.

Eliza

det er rigtig dejligt at se dem spise og lege  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Det er en rigtig sød billed-serie :)
Jeg er især vild med billedet, hvor Chucky forsøger at snige sig væk  :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

Tak, tak :)
Det er dejligt at der er kommet lidt fut i dem igen. De er sjove at se "lege". Amina kan bruge virkeligt lang tid på at stå og hive chucky i nakken, når han sover, mens hun hvæser og skælder ham ud. Når han endeligt vågner og vil gøre gengæld, så tror hun at det er en leg og bliver vildt glad. De er vidst ikke så gode til at kommunikere de to.