Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fenja, Menja og Loke (ørkenrotter)

Startet af Malene, 18. Februar 2011, kl. 01:25

Malene

Jeg eeeelsker dem. De er simpelthen så søde :D Og så glæder jeg mig til at Fenja og Menja får deres points (de skulle gerne være siamese).





Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Den der kigger ind i kameraet hver gang! Hvor er den kær... :love:

Vh. Marianne

cibatuchsi


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa


alvin


www.fraekkefritter.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej de er godt nok for søde.. er der ike noget med at ørkenrotter kan blive virkelig meget tamme?

Malene

Tak allesammen :D

A_M_T > Jo, de kan blive ret tamme. Alle mine hopper frivilligt op i min hånd, hvis de ikke lige har travlt med noget andet :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Malene Dato 20. Februar 2011, kl. 03:40
Tak allesammen :D

A_M_T > Jo, de kan blive ret tamme. Alle mine hopper frivilligt op i min hånd, hvis de ikke lige har travlt med noget andet :P

Ja det var også det jeg havde hørt.. Det kunne være det var sårn en man skulle ha,.. De ser vildt kære ud..

mette11

Hvor er de bare søde  <3
Jeg havde selv ørkenrotter som barn og de var utrolig tamme og søde...min søster og jeg havde en hver og dem kunne vi kæle med og lege lidt med (vi var store børn som godt kunne behandle dem pænt og ikke så dem som legetøj, men levende dyr). Vi lavede forskellige klatre-ting til deres bur, huler, gange, små huse osv. til dem...vi havde rigtig stor glæde af dem i hvert fald.