Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeg er bare så skide vred

Startet af FerretParadise, 18. Februar 2011, kl. 12:36

FerretParadise

Anne sådan har jeg det nemlig også.  :'(
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Nu ved jeg godt at det ikke hjælper noget... Med den idiot skulle have nogle flade.. Ja undskyld, men sådan har jeg det.. :@

Jeg håber det går godt med dig og Fire.. :)

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 18. Februar 2011, kl. 16:40
Nu ved jeg godt at det ikke hjælper noget... Med den idiot skulle have nogle flade.. Ja undskyld, men sådan har jeg det.. :@

Jeg håber det går godt med dig og Fire.. :)
Lige mine ord.
Hva fanden er det for en opførsel?
Vi var alle voksne mennesker, og jeg sagde det i starten på en pæn måde, at man skulle ha hunde i snor.
Så skal den idiot da ikke begynde med at true mig og Fire... Ja nogen gange så kunne jeg godt ønske mig en kæreste, så kunne det da være, at sådanne typer her ikke spillede så skide smarte.
De skulle ha tæsk med pigtråd.
Ann Hillerslev.

SilverDragon

Uh ha... Sikke en oplevelse.. Selv om man ved man ikke har gjort noget forkert og man har handlet rigtigt..
kan det godt forfølge en i nogle dage, sådan en dårlig oplevelse.
De skulle (som Peter siger) have haft et par flade..
Trøste kram her fra!

FerretParadise

Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

For fanden da nogle spasseridioter!!!
Det kan man bare ike være bekendt. For det første fordi du ber pænt da du jo så ike selv kan være der med din ilder og for det andet fordi det er er langt fra Alle mennesker der er trygge ved en løs fremmed hund!
Jeg har jo selv en hund og jeg har da ham også løs, men jeg har ham kun løs i den skov som jeg kender og som ikke rigtigt er nogl der bruger andet end om sommeren og der har jeg ham i snor.. Jeg sys dete r respektløst at have sin hund løs et befærdet sted da man skal tage hensyn til ike alle er glade fro hunde og så er det da bare for idiotisk og arogant at nægte at gøre det når du spørg pænt!!!

Kan dælme godt forstå du er vred...