Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Guloggratis Bimmer!

Startet af PiaLyng, 19. Februar 2011, kl. 15:43

PiaLyng

Vil nok tro nogen vil ha en opdatering af ilderen fra Esbjerg.
Han er en standard herre fra Juni måned 2010. Han blev kaldt Dimmer - men vi kalder ham Jeffrey, da Steffen synes han mindede om en Jeffrey og ingen vil da være bange for en med det navn :fnis:.
Det der er sket er at han har bidt pigen i tåen og hun er blevet meget bange for den. Så den sad bare i sit bur og hun ville bare af med den - for ellers blev den bare aflivet. Så i formiddags hentede vi drengen hjem, da jeg ikke synes han bare skulle aflives.

Da vi kom hjem kiggede vi på ham. Steffen holdte ham, og så gik gramsningen igang.
Han er meget tynd - og det er jo nok fodrets skyld da det er det voksen kattemad fra Aldi.
Han er i brunst og ret så liderlig :X Så vi skal liiige have ordnet ham ved dr. dyr!

opførsel mæssigt er han bange. Han fare sammen når vi bevæger os og hvæser op. Han vil også gerne hilse på med sine tænder :X - og jeg er så heldig at have fået hilst på dem! Og han bider hvis man tager ham op.
Men ellers virker han sq som en ilder. Nysgerrig og legesyg er han ihvertfald!

Her er der lidt billeder af ham - ikke gode desværre.
Steffen stod og tjekkede nakke - hvor han er lidt rød, efter nogen sår.  Og er i det hele taget meget øm over sin nakke.

cibatuchsi

hvor er det bare godt i har fået ham hentet.
han ska nok blive en skøn ilder.
<3 <3 <3 <3 <3 <3

Bawa

Åh Pia, jeg er bare så glad for at du har hentet Jeffrey! (Og sikke da et herligt navn! æhæhæ)
Jeg synes han ser charmerende ud, med mad i "skægget" og det hele.
Han kan sikkert godt blive en dejlig dreng, med den rette træning og kærlighed.

Skal han blive hos jer, eller videreformidler i ham? :)

FerretParadise

Godt at I har hentet ham.
Det lyder ikke som om han har haft det super godt hos tidligere ejer, siden han er blevet fodret med det lortefoder og er bange.
Men mest bider jeg mærke i, at han er bange for sin nakke...
Har de mon straffet ham ved at tage ham meget i nakkeskindet??
Stakkels dreng siger jeg bare, jeg håber, at han hurtigt kan få sin tillid til mennesker tilbage..

Held og lykke med ham.  :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Ej et skønt navn! :D han skal nok falde til :) lidt kærlig opdragelse, bedre mad og ude tid skal nok gøre en del til at starte med :) og tillid tillid tillid :D tillykke med ham :D

Ferretmania

Stakkels pus :-(

Det var godt I hentede ham og forhåbentlig er han ung nok til, at han med tid,tålmodighed og kærlighed glemmer hans dårlige oplevelser med mennesker.

Han ligner en der godt kan blive en rigtig krammebamse :love:

katjap

Hvor er det super skønt at i hentede ham Pia  :dans:

Held og lykke med ham   :)

SilverDragon

Dejligt at I sprang til..
Håber at der kommer bedring på ham både med hans opførsel go med opfedning inden for den næste tid.
Glæder mig til at se høre mere om ham den næste stykke tid.

PiaLyng

Pigen sagde at der var sår efter hans søskende havde været lede mod ham - men jeg tror bestemt også at nakketagning kunne være en metode.. Vi bruger dog ikke selv dette som en opdragelse metode - så nu skal han vendes til at hænder der nusser ham ikke er farlige - selv i nakken.
Vi ved ikke om han videre formidles. Men vi vil allerførst have ham i god stand - og have ham kastereret/givet implantat og ja.

PiaLyng

Det bedste er virkelig hans båtten - ja det gør han jo faktisk KONSTANT :D!
Han er så nysgerrig og dapper og bare rundt og båtter helt vildt!
Dog er han for meget mand til at ku være sammen med dem der ingen kugler har O.o dem med kugler er nemlig ikke sååå sjove igen..

Eliza

Det er bare så dejligt at se der er nogle der vil give den dreng et godt hjem som han fortjener. Synd der sidder mennesker med dyr de slet ikke ved noget om, så de bliver så misforstået  :(

Men klap på skulderen for at i har gjort det her, så håber jeg han hurtigt finder ud af at i faktisk er søde..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor dejligt i fik ham hentet!

Håber han kan blive sød og tillidsfuld igen.. men mon ike når han er hos nogle som forstår hans behov og som har den erfaring der skal til for at få sårn en ilder god igen...

Krydser virkelig fingre for at den lille fyr komemr i god udvikling hos jer!

Peewit

Haha.. Det navn der.. Tsk.. :) Jeg kan kun tænke Get Him To The Greek. Og hvis han er sådan en slags Jeffrey så ville jeg være bange for ham.. Hihi..

Men sød det ser han da ud. Jeg krydser fingre for han kommer sig og at han falder til og bliver tryg ved jer. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

Citat fra: Peewit Dato 19. Februar 2011, kl. 16:11
Haha.. Det navn der.. Tsk.. :) Jeg kan kun tænke Get Him To The Greek. Og hvis han er sådan en slags Jeffrey så ville jeg være bange for ham.. Hihi..

Men sød det ser han da ud. Jeg krydser fingre for han kommer sig og at han falder til og bliver tryg ved jer. :)

Det der navnet kommer fra :P. Men navnet lyder sødt ! så man kan da ikke være bange for sådan en!

Peewit

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Februar 2011, kl. 16:13
Citat fra: Peewit Dato 19. Februar 2011, kl. 16:11

Det der navnet kommer fra :P. Men navnet lyder sødt ! så man kan da ikke være bange for sådan en!

Ellers må i jo bare skaffe jer sådan en Furry Wall.. :D
Det er virkelig et sødt navn. Jeg tænker sådan en der hedder Jeffrey, han er høflig og betænksom, så mon ikke bassen bliver lidt præget af navnet. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3