Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Guloggratis Bimmer!

Startet af PiaLyng, 19. Februar 2011, kl. 15:43

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Februar 2011, kl. 22:38
Pigen i Esbjerg har haft ham i 2 dage - 2 DAGE!!!!!!

Og derudover er der faktisk lidt kendte gener bag ham - jeg er igang med at finde ud af hvad og hvem osv :). Men dette vil jeg komme frem med senere.

Han er fra den 4. maj 2010 - så der også lidt ændring i alderen.

Det er godt nok frygteligt sys jeg... For dælen godt han ike blev aflivet!! Er han ikke fra hend eind epå G og G der solgte hvalpe hvor en af forældrene var fra solberg sun?

PiaLyng

en af bedsteforældrene er fra soelberg sun :).

Men jeg er foraget.
Pigen har haft den i to/tre dage.

Hun fik den hjem torsdag - mormoren ville ha gjort noget ved den klamme stank..
Fredag bed ilderen tøsen - tøsen skrev til opdrætter at hun skulle ringe - opdrætter ringede og fik fat i mormoren, som sagde at den ilder skulle væk og det var NU.. ellers blev den sluppet fri eller aflivet!
Lørdag - vi hentede ham.. Har haft kontakt med opdrætter og er helt paf..

lille_jill

Men hvis du siger at den er så bange, så har den jo været dårligt passet i længere tid end 2 dage.

PiaLyng

den virker bange - men kan jo også være stress?
Den er blevet udsat for en flytning, en hidsig chihuahua og en person der var vildt bange for den..
jeg tør jo ikke gætte på hvordan de fik den i bur efter den bed hende..
Den boede i et jenny bur hvor lågerne jo er ret små..

Og ved opdrætter fik den tæsk af sine søskende..

Men jeg er selv forvirret og regner med at tage ud og møde opdrætter og snakke om mit indblik i den her ilder.. For ja det kan grunde i tiden før tøsen jo - det jo kæmpe mulighed for..

AnneME

Var faktisk ved at tage ud til opdrætteren og se de hvalpe. Ved så ik on det var godt jeg ikke gjorde?

lille_thor

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Februar 2011, kl. 23:06
en af bedsteforældrene er fra soelberg sun :).

Men jeg er foraget.
Pigen har haft den i to/tre dage.

Hun fik den hjem torsdag - mormoren ville ha gjort noget ved den klamme stank..
Fredag bed ilderen tøsen - tøsen skrev til opdrætter at hun skulle ringe - opdrætter ringede og fik fat i mormoren, som sagde at den ilder skulle væk og det var NU.. ellers blev den sluppet fri eller aflivet!
Lørdag - vi hentede ham.. Har haft kontakt med opdrætter og er helt paf..
hold da op man... hvorfor har hun overhovedet fået den i første omgang ved du det ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

PiaLyng

fordi hun synes den var sød sikkert?

Tror da opdrætteren er fin nok - hun virker super flink og ved hun kender soelberg sun - så noget godt må der være. Men jeg ikke udtale mig mere om det da jeg ikke har været derude.

Soelberg`s SUN ferret

Ja det er super flinke mennesker, men tror at det klud hvalpe fra sidste år er noget forsømte, grundet personlige årsager, som jeg ikke vil komme yderligere ind på her.
Jeg har kun mødt kuldet 1 gang og det var da de var omkring 8 uger gamle, så ved ikke hvordan de har udviklet sig siden da.

PiaLyng

Det helt fint at du ikke vil komme ind på det private :)..

Men nu vil jeg også fokusere på min dreng, han skal ihvertfald fedes op og hygges om.
Idag er han kommet i bur (er alle) da vi får gæster. Men så snart de væk så kan han få lidt alene tide ude og hygge sig..

Han har rigtig hygget sig og bare sovet i sin helt egen køje og spist godt af maden :D!

AlisVolatPropiis

Hvor gammel var pigen? et eller andet sted synes jeg også det er synd hun opfattes som en idiot, i mine øjne er det mormoderen der har skabt sig -og hvis tøsen ikke er myndig er det jo en anelse svært...

Hun er ikke den første -og ikke den sidste der har ønsket en ilder, og er blevet overrasket af realiteterne.

Ang. tumpen på gul og gratis *G* så er han kun ude på at provokere....og spiller derfor dum.. :)

PiaLyng

Hun er 18 år. Og ja mormoren var på tværs.
Men tøsen boede der vist også kun deltid?.. (er ikke sikker)

AlisVolatPropiis

Hmm ja ok, så er hun godt nok lidt gammel....jeg er bare bedre til at tilgive uvidenhed *G* end folk der bør vide bedre :)

PiaLyng

Jeg har været ved opdrætter - som da virker okay fornuftig.
Mødte søsteren der kun små nappede i leg, og mødte også moren.
Og de havde snakket længere om opdragelse, mad osv..
Opdrætter var MEGET overrasket over det - og ja..

Imorgen ringer vi til dyrelægen, så han kan få et implantat til at starte med :). Og så lige få ham tjekket igennem :).

SilverDragon

Ja hun er nok ikke den sidste der gør sig den fejltagelse af få en ilder BARE fordi den ser sød ud.
Men pyt med det..
Godt at høre at det går stille fremad med ham.