Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hotel ilderbanden

Startet af Lena og Peter, 21. Februar 2011, kl. 16:40

Lena og Peter

Så har vi haft åbent i 6 dage, og jeg ved der er en der savner nogle totter rigtigt meget...  :love:
Så her er lige lidt nye billeder fra hotel ilderbanden

Venus viser stolt sit soveværelse frem

Petra der sidder og hygger med Pepsi og Macto  <3

Macto ved ikke hvad der venter ham...  8)

Da selv Pepsi synes Macto lugter :fnis:

så må Macto altså i bad :)

Macto efter han havde været en tur i badekar.

Smukke Pepsi..  :love:

Venus med sin bold, som bliver gemt rigtig mange gange hver dag... :lol:

Og når så bolden er gemt væk, kan man da godt lege lidt med Petra

Og så er Deres ophold på Hotel ilderbanden ved at være slut, for i morgen kommer Deres elskede Madmor tilbage til Dem, og det tror jeg de glæder sig rigtig meget til...
For Madmor er jo den bedste i verden... :love:

Shamua

Aaawww... Hvor er det sødt, mine små basser <3 Godt Macto har været i bad :fnis: Tak for det :D

Jeg har sku da egentlig nogle meget flotte dyr, eller måske er det fotografen. Who knows? Haha..
Men de ser da hvertfald ud til at hygge sig de kære små, og Petra hygger sig da vist også en del :D Dejligt at vide de har det godt :love:

Smukke Venus, med sit eget soveværelse (Ikea-kassen) - Man er vel en prinsesse :D ! Hun er sku klar til Norge :D Yaaaay

Vh. Marianne

FerretParadise

Ja sikke da nogle smukke dyr du har, de kan da ikke andet end vinde på lørdag.  :)

Jeg glæder mig til at tilbringe dagen sammen med dig, og lære dig bedre at kende.  ;)
Ann Hillerslev.

Shamua

Tak Ann, man kan jo altid håbe på Venus og Macto har en lille chance :)

Og i lige måde da, det skal nok blive hyggeligt :)

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Shamua Dato 24. Februar 2011, kl. 20:10
Aaawww... Hvor er det sødt, mine små basser <3 Godt Macto har været i bad :fnis: Tak for det :D

Jeg har sku da egentlig nogle meget flotte dyr, eller måske er det fotografen. Who knows? Haha..
Men de ser da hvertfald ud til at hygge sig de kære små, og Petra hygger sig da vist også en del :D Dejligt at vide de har det godt :love:

Smukke Venus, med sit eget soveværelse (Ikea-kassen) - Man er vel en prinsesse :D ! Hun er sku klar til Norge :D Yaaaay

Ja, Petra hygger sig rigtigt med dine ilder... Hun glæder sig helt vildt til vi skal til Norge, men hun er ikke så glad for at hun ikke skal passe ilder mere... :( .. :P

Men tro sgu de alle er klar til Norge... Det bliver spændende og se hvordan det går... :dans: