Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Efterlysning af meget vigtig bamse!

Startet af Sussie, 21. Februar 2011, kl. 17:17

Sussie

Piiiv, min bamse er blevet væk!  :o

Det er min absolut yndlingsbamse og jeg bærer rundt på den hver dag, men nu er den væk! Min madmor har set at jeg har ledt efter den, så hun har endevendt hele lejligheden, men den er stadig ikke blevet fundet. :(
Jeg har prøvet at tegne den, så hvis du har sådan en bamse som min madmor må købe, eller kender et sted hvor man kan købe den, så ville jeg blive virkelig, virkelig lykkelig. 

Det skal forestille en kylling, men den er dråbeformet og den har noget pose i sig så den knitrer når jeg bider i den.

Mange hilsener fra ilderen Flemming.

lille_jill

Hej Flemming

Min madmor har lige fortalt, at hun mistede sin bamse, da hun var en lille menneskehvalp. :( Den dukkede aldrig op igen og idag er hun for gammel til bamser, så hun fik mig istedet :)
Håber at du finder din bamse.

Båt båt fra Chucky

Line

cibatuchsi

sådan en har vi.

så folk ved hvad de skal kigge efter ;)

cibatuchsi

Citat fra: cibatuchsi Dato 21. Februar 2011, kl. 18:19
sådan en har vi.

bare lige se bort fra alle kattehårene... hehe

mener den er fra maxizoo, men husker det ikk 100 %

AlisVolatPropiis

Jeg mener jeg købte sådan nogen i Maxi zoo engang...til VIF 2009.....men der var de på tilbud..... :( jeg håber dog du finder din bamse igen Flemming eller en erstatningsbamse....-det er skrækkeligt når bamser er væk :/

Vi krydser poter, fingre, ja alt vi har.....kom hjem bamse!

lille_thor

vi håber også du finder din bamse eller får en ny. det er bare det bedste når man har noget der er ynglings, men det er surt når det blir væk, vores mor leder efter vores yngling legetøj hele tiden fordi vi gemmer det en masse sjove steder. båt båt thor og sif.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sussie

sådan en har vi.

JAA!  <3 <3 <3 Det er lige præcis den.

Jeg må straks i Maxi Zoo! Hvis jeg nu er uheldig og ikke finder den derhenne, er din så til salg?  :love:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Sussie Dato 21. Februar 2011, kl. 19:47
sådan en har vi.

Jeg må straks i Maxi Zoo! Hvis jeg nu er uheldig og ikke finder den derhenne, er din så til salg?  :love:

Den kan ikek værre ret svær at sy selv tænker jeg.. Altså hvis det blir umuligt for di at få fat i den...

cibatuchsi

Citat fra: Sussie Dato 21. Februar 2011, kl. 19:47
sådan en har vi.

tror jeg vores dyr ville blive kede af.  men sidder og leder på alle sider jeg kender(og ikke kender) efter en magen til ;)

Sussie

Hej allesammen! 

Min bamse er blevet fundet  :lol: Min madmor er lidt sur og meget flov, nu hvor hun har sat en kæmpe eftersøgning igang og så var jeg bare kommet til at sætte den fast bag en radiator  :-$ Men nu kan jeg bære rundt på min bamse igen, så jeg er bare så glad! :D

Så undskyld ulejligheden og båt båt fra Flemming.

AlisVolatPropiis

Hej Flemming

Det gør da overhovedet ingenting :D vi er her jo for at hjælpe hinanden :D og vi er da bare rigtig glade for du har fundet din bamse igen :D

Så længe ilderne er glade, så er vi mennesker jo det samme ;)

cibatuchsi

ej hvor skønt. :)
husk og nyd din bamse :)