Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min ilder er sgu ikke dum!!

Startet af mette11, 24. Februar 2011, kl. 10:40

mette11

Dagens formiddagsgrin herhjemme!
Jonas kaldte Sigi for en lille lort...jeg sagde til hende at det er ok at hun bider i ham...og hvad gør Sigi?? Kigger op på Jonas og bider ham i storetåen!!! Jeg synes sgu det er genialt...min ilder forstår hvad jeg siger og adlyder mig!!!  :dans: :dans: :dans: (eller også var det et tilfælde - men den mulighed snakker vi ikke om!)

AlisVolatPropiis

Du blir verdens bedste mor!! :D :D :D

og selvfølgelig forstår ildere os :P de gider bare ikke lytte ret tit *nikker*

KariN

Jeg hopper med på vognen!! SELVFØLGELIG lyttede hun da til dig og reagerede derefter :P

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Jeg vil også have en klog ilder

Eliza

:dans: :fnis: :lol: :lol: Det perfekte bevis på at de faktisk fatter hvad man siger, men at de ikke nødvendigvis gider gøre som der bliver sagt  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Ja hun er sgu smart...og det passede hende vist ret godt at give ham et sødt bidt i tåen lige der!!! Synes bare det var så morsomt... :fnis:

PiaLyng

Genialt :D
Achmed gjorde det samme mod Julie til Diu :lol: eller næsten!
Jeg stod med Achmed og havde sagt han ku finde på at nappe - så hun sagde bare at han bare skulle bide så hårdt han kunne.. Achmed åbner munden stille og går efter Julies finger og kigger så op på mig og gør klar til at lukke kæften om denne skide finger :P.

Så ilder forstår altså udemærket godt hvad man siger :P Ellers er vi bare skide heldige at de gør som man ber dem om ubevidst?

Wolter

LOOOL!! xD Jeg joiner også, og siger at hun lyttede til dig.. ;)
Nu kan du så lærer hende at angribe uvelkomene gæster.. ;D  :fnis: :fnis: :lol:

Ej! Helt seriøst, så synes jeg at det var genial timeing! xD Det er sådan nogle øjeblikke der bare er for geniale! >w<
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Anne

Haha hun er ligesom sin halvsøster! Og du sagde at hun ikke hørte efter!

mette11

Det plejer hun sgu ikke at gøre...den lille svensker-mokke!!!  ;) Men det var sgu sjovt...

Julie Stuhr

Sabby og Chester løb hen og bed Kristian da jeg sagde "Spis far" ;)

mette11