Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lidt godt og blandet!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 28. Februar 2011, kl. 21:30

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Fik lige tømt mit kamera og fandt nogle søde billeder af de små <3

Først to billeder af to søvnige drenge, Abubis og Coda :zz:

Så lige lidt af en overflødighedskurv fuld med ildere :lol:

Og så lidt ilderkærlighed mellem min nye dreng Helios og vores gamle dreng Bandit som ellers normalt bedst kan li sig selv :love:

Håber i sys om dem ;)

mette11

Lenac

hvor er det nogle søde billeder... Elsker dem  <3
xoxo Malene <3

Anne

Skønne billeder :) det er bare en lækker flok

lille_thor

ej nogle dejlige billeder anna,, glæder mig til at se dig og de små på søndag
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Tak alle sammen :dans:

Katrine: hehe tak, jeg glæder mig også rigti gmeget til at få besøg af jer og alle jeres nye "børn" Er lidt spændt på hvor meget mylder her blir ;) Er spændt på om vi kan holde styr på alle de 4-benede :lol:

Julie

Minority ferrets

Sikke nogle fine billeder :) ja jeg glæder mig også til søndag :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Dejlige billeder :D

Kan de nye sammen med de gamle? :D

Vh. Marianne

Citat fra: Shamua Dato  1. Marts 2011, kl. 00:08
Dejlige billeder :D

Kan de nye sammen med de gamle? :D

Tak!
Ja faktisk har de kunnet med de gamel fra dag 1 af. Altså det har mere været omvendt. Loui og Coda har der intet været med, de er jo også vandt til at blive slæbt med rundt til alle mulige andre ildere, Men Anubis den lille lort, var kommet godt i brunst så han var rimelig strid ved dem da de jo helelr ikke var kast. Og Gamle Bandit som jo ellers skal bruge laaang tid på at acceptere nye dyr, accepterede dem faktisk også rimelig hurtigt!
Og nu er de ´nye og Anubis blevet kast så håber jeg snart at Anubis kan finde ud af at være sammen med dem uden at hænge dem i nakken!

KariN

Skønne billeder :) Jeg er helt vild med det sidste billede, det er da helt vildt sødt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Citat fra: KariN Dato  1. Marts 2011, kl. 09:44
Skønne billeder :) Jeg er helt vild med det sidste billede, det er da helt vildt sødt :D

Hehe tak, ja de er ret søde de to kærester!

FerretParadise

Gud hvor er de da bare søde.  <3
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

De er bare helt vidunderlige dine dyr :D jeg håber også Anubis falder så meget til ro du kan få en stor flok, det er altså meget nemmere og rarere :)

englefugl

hihi. rigtig søde kyssebilleder  :dans: