Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billeder fra Zallie's sterilisation + efterbilleder fra et par andre.

Startet af Barky, 1. Marts 2011, kl. 20:55

Barky

On request - og så folk kan se hvorledes sådan noget foregår - fik jeg tilbage i 2006 en dyrlæge til at tage billeder af min ilder mens den blev steriliseret.

Jeg gider ikke forklare billederne - så jeg har fået en proff til det..
Se evt videoen her hvis I vil vide hvad der foregår:
Ferret Spay

Men her er billederne fra da Zallie blev snippet i 2006. (derfor er de ikke taget med mit spejlrefleks - da jeg først fik det i 2007)

Maven er vasket og klar:

Og så bliver ilderen lukket igen, så den ængstelige ejer kan få en ilder uden huller med hjem.

Samme dyrlæge som gad tage disse billeder for mig, fik også æren af at lukke hende her: (til kredit kan jeg sige at det er Kongelundens Dyreklinik på Amager)

Og her er lige et par tæver som har fået samme omgang, af en anden dyrlæge. (Lone Riberholt fra Jagtvejens Dyreklinik)

That's it..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Gode og spændende billeder..

Ved du hvorfor hun ikke er blevet intuberet?

Barky

Nej, det gør jeg faktisk ikke.. Men hun er stadig i live her 5 år efter, så helt skadeligt går jeg ikke ud fra at det var. *G*

Charlotte

Jeg vidste ikke at livmoderen så sådan ud. Tak for kigget.   :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Barky

Jeg har den i glas ovre på hylden hvis du vil have et nærmere kig. *G* Den selv samme som på billederne.. Hehe..

Charlotte

Den information kunne jeg så godt have levet uden.  (mangler en smiley med kvalme så du må nøjes med denne:)  :S

Er det 1 langt rør eller 2 der hænger sammen?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Barky

Hehe... Det er iorden - vi har alle vores grænser.. Det har jeg fuld forståelse for.

Det er 2 som sidder sammen - livmoderhorn. Det er det samme på katte f.eks. Der sidder killingerne også i "horn".

englefugl

ej hvor flippet at se :) rigtig fedt at du har lagt det ud. Elsker billedet hvor de to tøser ligger og viser deres ar, de ser rigtig søde og trætte ud, forståeligt nok :D hihi

Zalse

Ejj(; hvor er hun sød når hun bare ligger der(: spændene billederxD      :lol: