Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kliktræning

Startet af FerretParadise, 2. Marts 2011, kl. 17:58

FerretParadise

Altså hende min ferie-madmor er ret tosset, hun vil hele tiden tage billeder af mig.
Og ja, jeg er ret god til dansk, jeg har jo 2 af mine hvalpe fra sidste år boende her i landet, så jeg måtte lære mig dansk. Plus jeg jo vidste jeg skulle hertil, og her taler de ikke andet.

Men ja, i dag ville hende den der ferie-madmor klikker træne med mig, og jeg ville da meget hellere charme hende.

Her er jeg så oppe på hendes spisebord.

Jeg prøvede at spille farlig, men det hjalp ikke.

Jeg rakte tunge, men det hjælp heller ikke.

Et lille smil måske?   Næ, det hjalp heller ikke.

Charme Charme...

Åh så pyt da..

Se hvor dygtig jeg er..

Båt Båt
Aylen
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Hvor er hun da bare dygtig. men forstår godt det tog lidt tid. for dansk er da også et underligt sprog....  griner

Eliza

Haha nogle seje billeder  :lol: :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Jon-SBB

hun er godt nok en pæn pige..! :)
kliktræning er nu engang en hyggelig beskæftigelse he he..

katja74

Hvordan klikke træner du?
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Det er lidt forskelligt, men her har jeg brugt en targetstick.
Jeg holdt den så op, så hun skulle rejse sig op for at ramme den med snuden, når hun gjorde det, klikkede jeg med den, og hun fik lidt vitaminpasta.

Det er sådan en her jeg brugte:

http://www.dogcity.dk/hundetraening-udstyr-252/klikkere-370/click-stik-by-terry-ryan-2355.html?gclid=CMLE9I67sKcCFUODDgoddyezCQ

Man kan faktisk på billedet af hende, hvor hun står op, se skyggen af targetsticken.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

lussingen

Ikke nok med at hun er umanerlig smuk hende Aylen, hun er også intelligent :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Charlotte

Ann > Pas nu på. Det ender med at du falder så meget for hende at du ikke vil sende hende afsted igen.  ;)  Men hun er køn.  :love:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

FerretParadise

Citat fra: Charlotte Dato  2. Marts 2011, kl. 19:25
Ann > Pas nu på. Det ender med at du falder så meget for hende at du ikke vil sende hende afsted igen.  ;)  Men hun er køn.  :love:
Du kunne ikke have mere ret, det er ganske forfærdelig jo.  :-$
Jeg elsker hende allerede højt, og prøver på at udtænke metoder, så jeg kan beholde hende.
Måske Sara kunne blive senil meget hurtigt....  :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

Åh nej det skal man altså passe på med :( jeg kommer stadig til at tude når jeg ser billeder af Honda der bor hos Ammi, og jeg havde ham kun 3 måneder.

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato  2. Marts 2011, kl. 19:34
Åh nej det skal man altså passe på med :( jeg kommer stadig til at tude når jeg ser billeder af Honda der bor hos Ammi, og jeg havde ham kun 3 måneder.
Ja jeg ved godt at jeg skal passe på, for jeg ved jo godt, at hun ikke er min, og Sara skal have hende hjem igen.
Men jeg har valgt at elske hende, og nyde tiden med hende, og så kan jeg i fremtiden jo nusse med hende, når jeg ser hende på diverse udstillinger.
Ann Hillerslev.

Anne

kan man vælge at elske hende?? Er det ikke noget man bare kommer til..? Og hvis man kan, hvordan vælger man så IKKE at elske dem? For det er et tip jeg godt vil lære til en anden gang jeg skal passe dyr.

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato  2. Marts 2011, kl. 20:03
kan man vælge at elske hende?? Er det ikke noget man bare kommer til..? Og hvis man kan, hvordan vælger man så IKKE at elske dem? For det er et tip jeg godt vil lære til en anden gang jeg skal passe dyr.
Jeg tror ikke jeg kan vælge at elske, men jeg kan vælge ikke at gøre det, og så vælge bare at holde af.
Ann Hillerslev.

Charlotte

Citat fra: FerretParadise Dato  2. Marts 2011, kl. 19:28
Citat fra: Charlotte Dato  2. Marts 2011, kl. 19:25
Du kunne ikke have mere ret, det er ganske forfærdelig jo.  :-$
Jeg elsker hende allerede højt, og prøver på at udtænke metoder, så jeg kan beholde hende.
Måske Sara kunne blive senil meget hurtigt....  :lol:

Det kunne jeg godt fornemme med de indlæg du har skrevet igennem de sidste dage. Men ja du må prøve at benægte at du nogensinde har fået hende. Eller lave en hvalp magen til og bilde hende ind at hvalpen er moderen.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!