Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ikke lige det jeg havde håbet på

Startet af katja, 4. Marts 2011, kl. 20:10

katja

i dag var jeg i hillerød for at give mine 3 piger en p sprøjte, det samme skulle min pleje ilder have, jeg har kun haft pleje ilderen en uge, da ejer er ved at flytte, så jeg sagde ja til at passe hende, hun er 2 år

hun gik lige ind i min gruppe uden problemer

dog syntes jeg hun virket meget træt og uden energi

sa jeg fik hende ekstre grundigt tjekket nu da jeg alligevel skulle til dyrelægen

jeg havde håbet på det var pga flytningen eller andet der gjorde hun virket så træt

det var det desvære ikke, hun har en kæmpe knude i det foreste af buhulen, som med sikkerhed nok er kræft, han anbefalet en aflivning, da hun ikke havde det godt

men jeg kunne ikke gøre det, jeg skulle have fat på ejer, og ja jeg ringet med den blev ikke taget

da jeg er kommet hjem, ringer ejer, og det var nok den sværeste samtale jeg nogle sinde har haft, for hvorda siger man pænt din ilder har en stor knude i buhulen, der nok er kræft, hun har det rigtigt dårligt, dyrelægen anbefalet aflivning osv

ejer henter  hende i morgen, og bruger weekenden sammen med hende, og får hende underøgt igen på mandag og får hende aflivet hvis diagnosen er den samme
ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

Åh hvor frygteligt :( Men jeg synes du gjorde det rigtige, og det må ellers bare være et virkelig svært valg.

cibatuchsi

åh nej altså. det gør virkelig ondt at høre :(
hvilken dyrlæge i Hillerød bruger du ?
vi har kun været ved en af dem i Hillerød en gang, og ja det var så sidste gang, da de intet vidste om ilderen :(

Shamua

Vh. Marianne

katja

hej dyreklinikken hedder troldsminde dyreklinik
ligger på frejasvej 5 i hillerød, men skal snakke med søren, da hen er den eneste der der ved noget om ildere, men hans viden er meget stor, han er ærlig, og svare lige ud af posen

ja det var ikke nemt af snakke med ejer, men heller ikke nemt af skulle sige favel til den skønne tøs efter bare 1 ugen i pleje, hun er så skøn, jeg havde virkelig håbet på det var flytningen eller noget ... der gjorde hun var træt, og ikke en dum knude, øv det var svært at tale med ejer, jeg havde lyst til at tude, men det hjælper jo ikkke ejer til hende at jeg tuder i den anden ende af røret,

jeg sagde det så pænt jeg kunne, men ja det er ikke nemt, det er en radselsfuld besked af give videre
ejer af 7 dejlige trolde,

cibatuchsi

Citat fra: katja Dato  4. Marts 2011, kl. 21:44
hej dyreklinikken hedder troldsminde dyreklinik
ligger på frejasvej 5 i hillerød, men skal snakke med søren, da hen er den eneste der der ved noget om ildere, men hans viden er meget stor, han er ærlig, og svare lige ud af posen

ja det var ikke nemt af snakke med ejer, men heller ikke nemt af skulle sige favel til den skønne tøs efter bare 1 ugen i pleje, hun er så skøn, jeg havde virkelig håbet på det var flytningen eller noget ... der gjorde hun var træt, og ikke en dum knude, øv det var svært at tale med ejer, jeg havde lyst til at tude, men det hjælper jo ikkke ejer til hende at jeg tuder i den anden ende af røret,

jeg sagde det så pænt jeg kunne, men ja det er ikke nemt, det er en radselsfuld besked af give videre
det var så ikke dem vi var ved :)
heldigvis da ;) for dem her vidste intet om ildere overhovedet. nu skulle vi så heldigvis også kun ha givet vac osv. men ja fra nu af køre vi trygt til Ballerup hver gang ;) 

håber det bedste for den lille :)

KariN

Åh nej da :( Det må virkelig være en forfærdelig oplevelse, men ja jeg syns også du gjorde det rigtige for hende og nej det må bestemt ikke være nemt at skulle fortælle en person at deres elskede kæledyr er så sygt :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Det er jeg rigtig ked af at læse, stakkels lille ilderpige, ejer og dig. :(

Ann Hillerslev.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

øv det er ikke sjovt, håber det bedste for jer alle..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.