Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Fodring af fugle

Startet af FerretParadise, 5. Marts 2011, kl. 11:31

FerretParadise

Jeg fodre jo fuglene igennem hele vinteren, og har taget lidt billeder af dem.













Jeg synes det er så hyggeligt, at sidder her i min sofa, og se på de søde fugle.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Der er jo en lille pipper og en stor pipper. :D Det er da dejligt at kunne se fuglene på så tæt hold :D

Vh. Marianne

cibatuchsi

Ann, du er bare guld værd for de små pippere der har svært ved at finde mad når vinteren slå til....

Eliza

det er altså lidt hyggeligt  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis


Bawa

Ej hvor er det bare smart med sådan en sugekop-ting!
Det vidste jeg slet ikke at man kunne få. Det skal jeg da helt sikkert have købt i stedet for dem vi har nu :D
Men ja, det ser super hyggeligt ud.

Julie

Det er så hyggeligt. Specielt med småfuglene. Rågerne åbner nettet til foderbolden og flyver med bolden :(

lille_jill

ej, hvor er det smart! Ville ønske at jeg kunne få sådan en, men viceværten på kollegiet ville spasse ud, da vi i forvejen har problemer med alt for mange duer i Hvidovre. Men måske her hos min mor, hvor vi lige har måttet få skadedyrsbekæmper på besøg efter at have fodret fugle på jorden. UPS!!

Men søde er de :)

FerretParadise

Citat fra: lille_jill Dato  5. Marts 2011, kl. 19:26
ej, hvor er det smart! Ville ønske at jeg kunne få sådan en, men viceværten på kollegiet ville spasse ud, da vi i forvejen har problemer med alt for mange duer i Hvidovre. Men måske her hos min mor, hvor vi lige har måttet få skadedyrsbekæmper på besøg efter at have fodret fugle på jorden. UPS!!

Men søde er de :)
Duer er for store til at kunne lande på de små pinde der er på sugekopperne. De har forsøgt her, men det kan ikke lade sig gøre.
Jeg har forresten købt dem i Netto til 20 kr pr stk. ;)
Ann Hillerslev.

Anne

jeg elsker råger. de små fugle er også søde, men jeg kan bedst lide store fugle. Nok fordi min mor altid har synes de var dumme, så har jeg fået ondt af dem :lol:

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato  5. Marts 2011, kl. 22:14
jeg elsker råger. de små fugle er også søde, men jeg kan bedst lide store fugle. Nok fordi min mor altid har synes de var dumme, så har jeg fået ondt af dem :lol:
Jeg er også vild med dem, men det kommer nok af, at Zefyr var venner med en for et par år siden.
Ann Hillerslev.

Anne