Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Paise <3

Startet af Minority ferrets, 7. Marts 2011, kl. 15:25

Minority ferrets

Så er det vidst på tide vi får lagt lidt billeder op af min nye ilderpige Paise... Paise er en lille pige på 5 år - hun er fra den 4. december 2005, så hun er en ældre dame. Hun kunne desværre ikke bo ved dem der havde hende da deres lille nye pige og datter på 3 tog for meget tid fra hende :) Hun er en rigtig kæleilder og elsker at være sammen med mig og min mand :) vi har overtaget hende, men vi er stadig i kontakt med tidligere ejer og de kommer på besøg og ser lidt til hende engang imellem :)

Her er den lille dame så

Her er hun sammen med Santo og Marlon  <3

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Nårh hvor er hun sød

Bawa

Hun ser super dejlig ud! - Og så holder hun sig godt :) æhæhæ. Tillykke med hende <3

Shamua

Sikke da en dejlig pige, 5 år! Hun ser da bare skøn ud, og ligner da slet ikke en veteran! :D Og hvor lækkert hun kan med jeres andre! :D

Vh. Marianne

Minority ferrets

marianne: Kan og kan er nu så meget sagt hehe... hun skriger som en sindssyg når de nærmer sig, men når hun så har set dem an må de gerne putte lidt :P Bella er dog ikke vild med hende, men det er sikkert fordi hun har været ene høne herhjemme :) Men det går faktisk fint med drengene :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3

Shamua

hehe okay, det ser ellers meget godt ud på det sidste billede :P Men hvor er hun altså bare køn! :)

Vh. Marianne

lille_jill

Hvor er hun fin. Tillykke med hende :)

Minority ferrets

Tak skal i have alle sammen :) ja hun er en smuk lille sag :P jeg synes det mest imponerende er at hun ser så godt ud og er så aktiv når nu hun er 5 og fra en dyrehandel :) dem der havde hende før fik hende da hun var 6 uger gammel så alderen passer :) hun er en rigtig lille guldklump
Christina og Jimmy

englefugl

Lea

Tillykke med hende :)

Dejlige billeder (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AlisVolatPropiis

Hun holder sig godt nok godt :D en smuk tilførsel til din smukke samling :D og jeg er altså helt ekset med hendes navn o.O -i en nær misundelig grad *G*

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  7. Marts 2011, kl. 20:01
Hun holder sig godt nok godt :D en smuk tilførsel til din smukke samling :D og jeg er altså helt ekset med hendes navn o.O -i en nær misundelig grad *G*
Også min tanke, elsker hendes navn, Paise! Det minder mig om Krummernes jul, Skorsten og pajse, send os ud på rejse!  :-$

Vh. Marianne

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Lena og Peter

Hvor er hun bare en rigitg dejlig tøs... :)

SaraJ

Sikke en pæn dame. :D