Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Bennys badekar

Startet af Sølvsten, 9. Marts 2011, kl. 13:33

Sølvsten

Her er lige et billede af Bennys elskede badekar

Shamua

Det ser godt nok sjovt ud, hvis man altså var ilder :P hehe

Vh. Marianne

Stephanie

Det var godt nok ikke så lidt kugler du har :S

Hehe, de ser ud til at hygge i deres badekar :)

mette11

Hold da helt op...hvor mange bolde har i??

Eliza

Det ser sjovt ud  :) jeg vil også have et badekar det giver nogle fede aktivitetsmuligheder  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Vi har mange bolde!!!!

Vi har så mange at vi sælger af dem 200 brugte bolde for 50 kr.

Hver morgen ska Benny lige op i sit badekar og lege med bruseren. Han bliver sur hvis jeg ikke hjælper ham op. De andre kan sagtens selv hoppe der op, men Benny skal bæres. (jeg har dog set at han godt kan selv, men det er bedre når "mor" bærer)

Sølvsten

Citat fra: Shamua Dato  9. Marts 2011, kl. 13:36

Altså Amanda nyder også at ligge i boldende men det er lidt svært at komme op igen. Og du er vist lige så tosset som Amanda så du kan da også tage dig et dyk.

lille_jill

Lækkert :)

...Chucky ville dø af skræk, dog.

Stephanie

Måske jeg skulle købe sådan nogle bolde og have dem i et kar på altanen til sommer, for har desværre ikke plads indenfor, kunne forestille mig at det ville være et kæmpe hit for mine 2 sorte bold-elskende djævle :D

AlisVolatPropiis

.....sgu også hvis man er Trine :lol:

Bawa

Ej hvor ser det bare sjovt ud! :D

Shamua

Citat fra: Sølvsten Dato  9. Marts 2011, kl. 15:14

Altså Amanda nyder også at ligge i boldende men det er lidt svært at komme op igen. Og du er vist lige så tosset som Amanda så du kan da også tage dig et dyk.

Det er faktisk ikke engang løgn... Havde det været en tur på mcdonalds... tjaa.. så kan jeg nok ikke udelukke et hovedspring i sådan nogle kulger, er sket et par gange.... også inden for de senere par år  :fnis:

Vh. Marianne

Sølvsten

Citat fra: Stephanie Dato  9. Marts 2011, kl. 18:27
Måske jeg skulle købe sådan nogle bolde og have dem i et kar på altanen til sommer, for har desværre ikke plads indenfor, kunne forestille mig at det ville være et kæmpe hit for mine 2 sorte bold-elskende djævle :D

Som sagt har jeg en masse til salg. Men de er brugte dog ikke af dyr men af børn og muligvis også af Shamua??

Shamua

... Det kan ikke udelukkes :P

Vh. Marianne

PiaLyng

Åååååårh hvor seeeeeeeejt !
Vi har sådan en bette kasse med dem i - men de bruges til massage :P -man skal bare tage sin kurv og slæbe op i kuglerne og råhygge med gutterne 8D!

(vi vil ha flere bolde O_O!)
-hilsen Achmed