Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mine små lochness'er eller muligvis rotter??

Startet af Cille, 11. Marts 2011, kl. 23:17

Cille

Når man nu skal have ventetiden til at gå...så må man jo finde på nogen andre ting.
Som at tage billeder af tæver som er "drægtige"...og har "pels tab"  :lol:
Jeg vil så ikke ligefrem kalde dem kønne...derfor den overskrift  :lol: :.... og er ret sikker på at flere vil få et lille grin over de her billeder...som heller ikke er helt ok i skarphed.

Ginger som hun så ud for ca 1 uge siden..."nyplukket"

Ginger fra idag

Stadig fra idag...læg mærke til hendes højre side...dvs til venstre på billedet..på billede 2 er bulen større...der vist en hvalp der lige var på rund tur :lol:

Titania fra idag....Plukket for 2 dage siden, men på hende mangler hovedet så at miste pelsen..men det ikke løs endnu

Og til sidst har vi så Rubina...som ligner noget der løgn :lol:  :lol:
Første billede her er pelsen fra hende

Og taaaa daaa... den grimmeste ilder i verden :lol:

Se mor jeg kan stadig lave en "Rubina" grimasse... muhaaaaa

Shamua

Awww altså Rubina :love: Hvor er det bare lækkert med sådan nogle drægtige fede tæver! Pop nu altså :P Og hold da op det ser ud til at der er et helt fodboldhold i Ginger :fnis:
Dejlige billeder af dine uhyre..

Vh. Marianne

Cille

Ja de sidste par dage er det ikke til at holde ud at vente mere..men Ginger ligner nu ikke en der føder idag...og hun har så også først 42 dag på søndag...men de måtte godt komme nu.....suuuuuuk....er lidt spændt på om hun får stort kuld som sidste år :)
De andre 2 er der jo stadig 1-1½ uges tid til de popper

lille_thor

nejvor er det dejligt at se sådan nogle tykke piger med bebser i maven og hehe det der hårtab punter ikke så godt hehe  :fnis:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KariN

Hanne du må da ikke disse dine pigers udseende, det er Couture kan du ikke se det? :lol:

Det bliver spændene at se hvad og hvor mange der kommer ud af de tre smukke tøser :)

Ihh jeg skal til at passe på med at kigge i hvalpetråde fra nu af :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

HAHAHAHA...du har jo total ødelagt dine ildere!!  :fnis: :fnis: Shit hvor det ikke klæ´r dem!! Men ok, jeg ved alt for godt at det at være gravid ikke er pynteligt, men i det mindste har jeg da ikke også ødelagt min frisure!!  :P

Julie Stuhr

De havde sikkert båret det med ynde, indtil du kom og plukkede dem :P

AlisVolatPropiis

HAHAHAHAHAHAHA......og hvis de ser sådan ud...hvad så med hvalpene? :P jeg vil VÆDDE med de kommer ud helt hårløse!! (fnis)

Ok de er altså meget lident yndige dine tøser pt, men fuck det er spændende :D krydser for en masse smukke hvalpe og ligeså mange glade købere :D

Cille

Ja mine tøser er ødelagte :fnis:... men de er til gengæld mega bløde at røre ved <3

AlisVolatPropiis: Uha nej lad være med at sige sådan...Tænk på hvis de ser ud som sidste år...der var de jo skaldet dem fra Ginger :S... de må altså godt have lidt pels,det ser altså bedre ud :fnis:

AnneME

Cille

Ja det gør de :)
Ved ikke helt hvorfor,men har et par ideer om det...den ene er for hvalpene bedre kan finde rundt på tæven og komme til patterne, og anden er at de i naturene bruger pelsen i reden,for der skal være lunt og dufte at tæven.
Eller at de ville få det for varmt med meget pels, og med alle de små.
Kan være alle de ting jeg skriver...og muligvis er det rigtigt eller forkert...ved det ikke...men de smider pelsen

AnneME

okay :) Det  må være noget af det. Det lyder meget rigtigt

Sølvsten

Jeg synes altså de ser søde ud, måske lidt koldt.

Det bliver spændende at se hvad der gemmer sig i de tykke mavser.

Lena og Peter

Vi glæder os til at se hvalpebilleder.... Nu kan der da ikke være længe til... :dans:

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato 14. Marts 2011, kl. 10:11
Vi glæder os til at se hvalpebilleder.... Nu kan der da ikke være længe til... :dans:

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
Jeg venter og venter...og ikke en skid sker der :fnis:
Dog er hun pænt urolig idag,så håber da der snart sker bare et eller andet :fnis:...ellers må jeg jokke på hende :fnis: