Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

sikke en forskel...

Startet af lille_thor, 11. Marts 2011, kl. 23:38

lille_thor

her er Thor og Lucifer. De er lige gamle. Det første billede er fra december  og det andet billed er fra idag d.11 marts.
Det er helt utrolig som Thor er vokset og lucifer har tabt sig på bare 3 mdr.
Billede 1. December. 2010

Billede 2. Marts. 2011
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_jill

Åhh.. Thor ser fantastisk ud :)

lille_thor

tak.. ja han har udviklet sigtil en dejlig charmetrold angora dreng :) lusen er også ved at blive en helt flot dreng han har tabt sig en del og anna siger han ser helt atletisk ud hehe.

Shamua

Thor er blevet voksen :D Og lækker!! Mmmm...

Vh. Marianne

Minority ferrets

Ja Thor er blevet en rigtig skønhed <3

Lucifer har tabt sig 400 gram, meeeen... Jeg savner min tykke dreng der ikke kunne hoppe op i sofaen.... Det at han har tabt sig så meget gør også at han har ALT for meget hud haha... Han har pludder under hagen :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Citat fra: minority Dato 12. Marts 2011, kl. 08:45
Ja Thor er blevet en rigtig skønhed <3

Lucifer har tabt sig 400 gram, meeeen... Jeg savner min tykke dreng der ikke kunne hoppe op i sofaen.... Det at han har tabt sig så meget gør også at han har ALT for meget hud haha... Han har pludder under hagen :P
det gør ikke oget lusen har det flappe hud, hn er stadig chamerende at se på.

Anne

De ser bedre meget bedre ud nu :) Super fine dyr!