Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nyt legetøj!

Startet af mette11, 13. Marts 2011, kl. 18:33

mette11

Så har jeg været i Netto og købe nyt legetøj til mine kræ  :dans:...desværre havde Netto kun en slags legetøj som jeg ikke havde i forvejen (to i alt).  :( Men de hygger sig godt med den og de var meget hurtige til at regne ud hvordan man gør... :dans:

Mallow beklager sit look - men hun er stadig i gang med at skifte til forårsmoden og hun har åbenbart ikke travlt med at komme til at se godt ud!!  >:|

lille_jill

mette11

Malene

Den ser smart ud!
Jeg ville også have været i Netto i dag, meen så kom jeg ikke lige afsted alligevel :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_thor

nøj det var billig, har også kiget på aktivitets legetøj, men synes det er så dyrt i dyre butikkerne.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Julie Stuhr

Jeg var i Netto og glemte at købe en :(

mette11

Ja det var dejligt billigt...

Mine kræ er virkelig så dygtige synes jeg selv!  <3

KariN

Mine har også fået en, jeg var derovre da de åbnede i morges og jeg fik den aller sidste der var, det er den der runde en med bolde i :)

Dine tøser er altså smukke selvom de skifter pels :D og ja de er rigtig dygtige :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

jeg har også købt aktivitetslegetøj i dag, en anden slags dog da jeg jo allerede har en der minder rigtigt meget om den der.
men den jeg har købt ser svær ud, det er noget med at de skal dreje på et lille tandhjul for at få en godbid, det er jeg ikke helt sikker på hvordan de skal kunne, men vi kan jo ligeså godt prøve.

mette11

Jeg kunne ikke finde flere forskellige desværre...den Netto jeg var i havde kun to slags!! Jeg vil også have flere!!  :(

Anne

min havde 3 slags, og jeg har bestilt en slags mere et andet sted :) en hvor de skal åbne nogle skuffer og låg

Kristine

Ej, skide smart ser det ud ;)
Har også haft tænkt på det... men dem jeg har set er store og til hunde eller mega dyre..
måske man lige skulle kigge i netto i morgen, hvis de da stadig har dem...

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

mette11

Hvis de stadig har det næste gang du kommer derned, kan du så ikke købe en til mig?? Sådan en hvor man skal dreje på et tandhjul som du beskriver...for sådan en har jeg ikke!!! Og jeg er sgu ikke i form til at rende i alle Netto´er i området...jeg kigger selv i en i morgen, men jeg kommer ikke i flere desværre!

Anne

jo jeg skal nok køre ud og kigge i morgen.

ninaliv

netto her i Vejle, havde dem desværre ikke  :(