Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pasning i påskeferien søges!

Startet af KarinaFidel, 15. Marts 2011, kl. 00:17

KarinaFidel

Hej allesammen

Jubiii, jeg skal ud og rejse, SKØNT!   

Men jeg har en dejlig ilder-bamse som jeg skal have passet. Desværre har mine egne venner selv dyr eller også har de ikke tid, da de selv har planer i påskeferien.

Han hedder Fidel men bliver kaldt alt andet.  8)

Han er kastreret og har alle hans vaccinationer. Jeg ved ikke om han kan med andre dyr end ildere. (Hunde plejer at reagere ret voldsomt på ham, så han skal ikke passes hos nogen der har hund)

Han har ikke haft noget bur i lidt over et halvt år, men jeg kan fremskaffe et midlertidigt bur til ham hvis det er nødvendigt. Jeg ville selvfølgelig foretrække hvis han ikke kom i bur overhovedet..  :fnis:

Han bor i Nørresundby (ved Aalborg).. Dog er jeg klar på at køre en lille tur med ham, hvis dette bliver nødvendigt.   

Jeg medbringer selv mad, grus, kattebakke, seler osv..

Han er en fyr på snart 5 år. Derudover kan jeg fortælle at han er meget nem. Han tøffer selv rundt og hygger sig.  :P

Jeg rejser mandag den 18. april og kommer hjem igen søndag den 24. (sent)

Sidst men ikke mindst:

- Han er ikke 100 % bakketrænet  :nej:
- Han bider ikke. (nogle gange bliver han lidt for ivrig under leg, og prøver på at nippe i øjenlåg.   - Dette har jeg oplevet én gang, men synes alligevel at det er en vigtig detajle )
- Han kan godt med børn. MEN - det er VIGTIG at børn ikke skader ham. (river ham i halen, løfter ham forkert osv. - ikke fordi han bider, men for HANS sikkerhed!)

Jeg kan desværre ikke tilbyde det helt vilde som godtgørelse for pasning. Men det aftaler vi indbyrdes.  :)

Hvis du er interesseret, kan vi aftale at jeg passer din/dine ilder/ildere når du skal noget. En fast pasnings-buddy kunne være super fedt!   :D

Skriv endelig hvis du måske har mulighed for at passe ham, og spørg gerne hvis du har nogle spørgsmål!

Mvh Karina og Fidel.  :lol:

Julbert

Hej

Ja, nu spørger jeg altså lige lidt direkte, man er vel nysgerrig - er det dig der er sammen med Karsten? :)

Tilo

Hej
Hvis han kan gå sammen med mine to drenge, må han gerne komme på ferie her :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Bamse

Jeg hjælper også gerne.. Har skrevet en pm til dig :-)

KarinaFidel

Citat fra: Julbert Dato 15. Marts 2011, kl. 16:18
Hej

Ja, nu spørger jeg altså lige lidt direkte, man er vel nysgerrig - er det dig der er sammen med Karsten? :)

Hehe, Jeps det er mig! :D Så må du næsten være Julie? :P

Og til jer andre: Hvor er i bare søde! :D Så fedt at i tilbyder jeres hjælp! Jeg skriver lige til jer senere, da jeg skal arbejde nu.. Men mange tak! :D

KarinaFidel

Citat fra: tykkeBamse Dato 16. Marts 2011, kl. 08:19
Jeg hjælper også gerne.. Har skrevet en pm til dig :-)

Jeg har prøvet at svaret dig, men ved ikke helt om det har virket.. Jeg er ret ny herinde :)

Julbert

Citat fra: KarinaFidel Dato 16. Marts 2011, kl. 09:18
Citat fra: Julbert Dato 15. Marts 2011, kl. 16:18
Hej

Hehe, Jeps det er mig! :D Så må du næsten være Julie? :P

Og til jer andre: Hvor er i bare søde! :D Så fedt at i tilbyder jeres hjælp! Jeg skriver lige til jer senere, da jeg skal arbejde nu.. Men mange tak! :D

Det er korrekt ja ;)

Kan se der er mange der har tilbudt at passe jeres basse, men kikser det, så tror jeg måske også vi kan.. min kæreste var nu ikke så voldsom vild med det fordi vi før har haft besøg af andre hanner og de har simpelthen givet en af vores tøser virkelig mange klø, så skal vi have ham så bliver han nødt til at have et bur med hvis nu de ikke kan sammen, så må de komme ud på skift. Men ved jo så I gerne ser han ikke skal i bur, det kan jeg også godt forstå, så er der andre der kan tilbyde ham et uges ferie uden bur vil det da være optimalt når han ikke er vant til at komme i bur - men I er velkommen til at give lyd hvis det hele kikser :)

Anne

Når vi engang er færdige med at have så meget snak om ECE virus, så bor jeg også i aalborg og kan godt passe dyr for en kort bemærkning.
Men som det ser ud nu så kan mine dyr jo i teorien have smitte selv om de ikke har vist tegn, så jeg tør simplethen ikke passe sådan en gammel dreng, som ikke har været i kontakt med så mange fremmede ildere.

Det lyder så også som om du har flere gode tilbud nu :)

I øvrigt, du skrev inde på ilderforum at han tidligere hed kniv, så jeg går ud fra at det er Marianns gamle ilder, og så kender jeg ham faktisk lidt, fra da han var noget yngre selvfølgelig :)