Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dyrenes nye værelse

Startet af Minority ferrets, 16. Marts 2011, kl. 20:45

Minority ferrets

Ja så fik vi endelig lagt noget lenolium på gulvet i dyrenes værelse og i samme anledning fik vi lige en ny reol :)

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

ninaliv

Åh det er godt nok blevet fint

mette11

Det ser rigtig fint ud... :)

Men jeg forstår ikke hvorfor i har bure i værelset?? Hvorfor ikke bare have dem gående løse derinde??

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 16. Marts 2011, kl. 20:58

Men jeg forstår ikke hvorfor i har bure i værelset?? Hvorfor ikke bare have dem gående løse derinde??

Jeg har også et helt værrelse til ilderne! men jeg må indrømme at jeg simpelthen ikke tør at have dem løse derindenår jeg ike er hjemem.. selvom jeg selv sys jeg har ildersikret det hele, ja så ved man sku ganske enkelt ikke hvad en ilder kan hitte på! Og jeg vile ike kunen tiligive mig selv hvis jeg kom hjem og jeg fandt en af mine ildere døde! det kan godt være at jeg er et pyllerhoved men better safe than sorry;O)

NemoToft

Hvor er det bare et super lækkert værelse de har  :)

Jeg har også bur på mit ilder værelse. De går dog løse i rummet. Meen det er nu så dejligt at have et bur at kunne lukke dem i, selvom det er sjældent det sker, at jeg lukker lågen. Og de elsker at ligge på 1. sal i buret i hængekøjen og sove  :)

Minority ferrets

Jeg har kun det ene bur :p Det andet er tillåns fordi William stadig er brunstig :S Der er ikke gået mere end et par uger sidden han fik sit implantat :) Desuden er Lucifer ikke helt normal og skal "puttes" ind og sove i en halv time om eftermiddagen og det er bare nemmest i buret og så de andre kan have værelset med når de leger :)

Jeg har Santo og Marlon til at gå løs i hele lejligheden om natten og ellers :P Men vi kan desværre ikke have Bellatrix til at gå løs uden opsyn uden hun opsøger Paise og er efter hende :/ Desuden bider hun stadig end del og jeg er ikke tryg ved at have hende rendende :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Sikke et lækkert værelse de har fået sig :D

Jeg har også to åbne bure stående i dyrenes værelse. Det er til tæpper og køjer, og de går selv altid derind for at sove. Det kan de godt li' :)

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Det er godt nok et lækkert værelse de har fået. Hvem der var en ilder, de er godt nok nogle små luksus dyr de små :fnis: