Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

hvem er din kysse ilder ?

Startet af lille_thor, 18. Marts 2011, kl. 12:57

katja74

Alle mine er kysse fritter  :dans:

Anton er helt klart ham der er mest kysselysten.... og Malavi og Cookie, er nogle banditter der oftest li skal afslutte kysset med et lille nap  ;)

Silas, Pelle og Smukke.. er små kysserer... men ingen af dem var vant til at kysse, før de kom her hjem!
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

englefugl

Citat fra: katja74 Dato 19. Marts 2011, kl. 12:03
Alle mine er kysse fritter  :dans:

Anton er helt klart ham der er mest kysselysten.... og Malavi og Cookie, er nogle banditter der oftest li skal afslutte kysset med et lille nap  ;)

Silas, Pelle og Smukke.. er små kysserer... men ingen af dem var vant til at kysse, før de kom her hjem!

hehe :D ej hvor sjovt, sådan er det præcis herhjemme også, Mickey er en ekstrem kyssetrold, men mallory er en bølle og kan lige pludselig godt finde på at sige haps, både i mund og næse. Så det er nogle djævletøser og nogle engledrenge der er kommet ud af det kuld hihi  :dans:

FerretParadise

Nu har jeg flere der elsker at kysse med mig, eller vaske mig i hele hovedet.

Men jeg savner min elskede Zefyr, han var så god til at kysse, og gjorde det på en, for mig, ret speciel måde.

Når Zefyr ville kysse, så pressede han sin snude imod min mund, og så mig direkte i øjnene. Han slikkede ikke.
Hvis han ville feks trøste mig, så pressede han sin snude imod min kind, imens han pustede luft ud af snuden på min kind.

<3
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det er helt klart Ramses...

Han får dog ikke lov til at kysse lige for tiden... Han er lidt for glad for pigernes prut... Klamme fyr.. :X