Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fantastisk seng!!

Startet af mette11, 19. Marts 2011, kl. 14:43

mette11

Mine dyr har fundet sig en ny seng som virkelig er dejlig i følge dem!! Sengen er vores opvaskebalje som de bruger til at lege med vand i ude på badeværelset og Jonas havde så smidt deres håndklæde ned i den og ja...så var det en dejlig seng!!! Så nu sover de i den hele tiden!!

Ikke de bedste billeder og Mallow ligner stadig noget der har været udsat for en omgang kogevask!  :S Men jeg synes det er så sødt at de sover i en opvaskebalje med et gammelt slidt håndklæde!  <3

Eliza

Måske man skulle overveje ikke at købe sig fattig i senge, køjer, tæpper osv..  :lol: ;) :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Ja det er sgu også det jeg tænker...her render jeg og køber fine, dyre seng og legetøj osv. til dem...og hvad gør de utaknemmelige kræ?? Sover i en opvaskebalje til 10kr. med et gammelt slidt håndklæde i som jeg engang har fået gratis!!  :P Den her seng er i hvert fald fantastisk og det er bestemt ikke fordi de ikke har andre steder i stuen at sove!! Sigi sover så også tit på gulvet mellem sofaen og puffen!! Hun lægger sig bare derinde (der er sådan lidt huleagtigt) på gulvet - ikke noget med at tage et tæppe og putte på!!  :o Mine kræ er sgu sære tror jeg...

Eliza

Hehe.. det er ikke kun dine kræ der er underlige, i hvert fald er mine med på bølgen  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Det er da så meget ilder stil som det kan blive :lol:

Måske ildere bare ikke er så meget luksus dyr som vi ejere gør dem til? Men igen hvem kan lade være med at forkæle dem med en masse nye og dyre ting? :P

Og ja mine er også med på den vogn der ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Det må jeg prøve, tak for tippet :)

Chucky's ynglingssted her hos min mor er en kasse, som jeg bruger til opbevaringer af rene tæpper til buret. Der er et låg på som han skubber af. Når han ligger der, så kan der nemlig godt gå lidt tid før Amina finder ham og så kan han lige nå en morfar inden hun kommer stormende efter ham :)

Anne

åh hvor er de nuttede :) MIne elsker også at sove i vasketøj. Vi har en stor vaskebalje på badeværelset der engang imellem erhåndklæder og klude i, og kan de få lov til at komme derud så er den også det bedste man kan sove i!

lille_thor

Åh. Vor sødt og dejligt :) mine synes en bed roler med lidt tæpper i :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Hvor er de da bare søde.  :)
Ann Hillerslev.

mette11

Tak tak...ja de er sgu to søde piger!  <3

Shamua

Hvor er de søde :D

Hehe, det er lige som oppe ved Hanne, der er Mikka's seng også en balje med vasketøj (håndklæder).. Det er bare go'!! :D

Vh. Marianne

HannaM

Det verkar vara något med gamla handdukar och illrar. Våra sover också gärna på sånna. Vi har faktiskt tagit nästan hälften av våra handdukar och gett till illrarna. Sigis bror är nog mest förtjust i dom=)

lussingen

Det er da to økonomiske piger du har der Mette :fnis:
Søde billeder af nogle smukke piger :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.