Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En rigtig dejlig lørdag aften

Startet af Dark Crystal Ferret, 19. Marts 2011, kl. 21:20

Dark Crystal Ferret

Vi havde besøg af Peter og Lena og Petra i dag. De havde taget deres dejlige Ramses dreng med, så vi kunne se ham igen. 
Det har bare været så hyggeligt en aften. Det har været noget af en fornøjelse at se den dejlige dreng igen her næsten et år efter han flyttede hjemme fra os.
Sidst vi så Ramses var han en lille 9 ½ ugers hvalp på sølle 700g. Det er han ikke mere!!
Jeg må indrømme jeg har rendt mere eller mindre snot forvirret rundt hele aftenen så glemte totalt at tage billeder.
Men fik da lidt billeder af vores afsked med Ramses, da de skulle hjem igen.

Robert skal sige farvel til Ramses

Ramses virkede en smule træt, hvad også kan ses her

Vi avler nogle MEGET farlige kæledyr.

Den smukke dreng kom tilbage til sin rette ejer <3 Og der følte han sig helt sikkert bedre hjemme ( Øv øv øv! :-$  :fnis:)

Jeg må indrømme jeg er helt pjatte med den dreng. Hold da helt K**ft han er en smuk dreng. (læg mærke til hans øjne ligner Anillas også  :fnis:)

Og det har bare været sådan en super aften for både mig og manden. Og vi er virkelig stolte og glade for det dejlige hjem Ramses har fået  <3

Mange hilsner
Maria og Robert

FerretParadise

Sikke da nogle dejlige billeder.  :)
Det må ha været skønt at se Ramses igen, specielt når det er så lang tid siden I har set ham.
Han er sådan en sød dreng, ham kan I virkelig være stolte af.

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne komme med i dag, men så må jeg tage med en anden gang.  :)
Ann Hillerslev.

lille_thor

aww.. han ser bare så dejlig ud :) det ser ud til i har haft en god dag og kan godt forstå i har været glade for at se ham igen :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

SilverDragon

Lena og Peter

Tak for en rigtig dejlig aften, sammen med Jer og alle Jeres dejlige dyr.

Vi skal helt sikkert sørge for at der ikke går lige så lang tid inden vi ses igen.. <3
Det er nogle rigtige dejlige billeder..  :)

Eliza

Jeg kan kun forestille mig hvor dejligt det må være at se en af "sine" hvalpe igen efter så lang tid og han er jo blevet en skøøøn dreng  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 20. Marts 2011, kl. 09:22
Tak for en rigtig dejlig aften, sammen med Jer og alle Jeres dejlige dyr.

Vi skal helt sikkert sørge for at der ikke går lige så lang tid inden vi ses igen.. <3
Det er nogle rigtige dejlige billeder..  :)

Jamen i lige måde da :dans: . Vi har haft en skøn aften og det har virkelig været så dejligt at se ham igen. Robert især har været helt oppe efterfølgende. Og kan næsten ikke snakke om andet end Ramses og Ramses, og det må vi snart gøre igen.

Citat fra: FerretParadise Dato 19. Marts 2011, kl. 22:15
Sikke da nogle dejlige billeder.  :)
Det må ha været skønt at se Ramses igen, specielt når det er så lang tid siden I har set ham.
Han er sådan en sød dreng, ham kan I virkelig være stolte af.

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne komme med i dag, men så må jeg tage med en anden gang.  :)

Ja der er bare et eller andet magisk over når man ser ens tidliger hvalpe igen. Det er en stor oplevelse hver gang! :love: Og jeg var noget overresket over at se Ramses også havde de samme farve øjne som dem Anilla viste sig at havde fået. De havde begge to blå da vi så dem sidst. De er så grønne nu :fnis:
Og så glæder det mig jo han minder så meget om sin far som han gør  :love: Selvom Ramses jo er helt sin egen, så betyder det bare så meget inden i mig der går en William klon rundt i dette land.
Og ja, vi er bestemt stolte af Ramses og af den familie der fik ham - det vil vi ikke ligge skjul på  <3

Men vi finder ud af noget en anden gang hvor du også kan komme Ann  :)

cibatuchsi

Rigtig skønne billeder maria.
Ved jo hvor meget du har glædet dig til at se ham igen.
Og ja han er en lækker lækker dreng. <3

lussingen

Hvor er det nogle skønne billeder, der både viser en super smuk dreng, samt nogle mennesker der har hygget sig. Det må være meget sjovt/rørende sådan at se "sin" hvalp igen, især efter så lang tid :)
Og hvor er billederne af Ramses og Petra bare smukke. De klæder virkelig hinanden de to <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Så fik du endelig den skønne Ramses at se igen! Det er nogle rigtige gode billeder

Dark Crystal Ferret

Citat fra: lussingen Dato 20. Marts 2011, kl. 16:49
Hvor er det nogle skønne billeder, der både viser en super smuk dreng, samt nogle mennesker der har hygget sig. Det må være meget sjovt/rørende sådan at se "sin" hvalp igen, især efter så lang tid :)
Og hvor er billederne af Ramses og Petra bare smukke. De klæder virkelig hinanden de to <3

:ja: :ja: :ja:
Jeg må også indrømme mine tåre prædsede sig på da vi kunne høre dem køre ud af udkørelsen om aftenen - følte mig som et totalt blød dyr :lol:. For ikke at tale om Robert ( men shhh store drenge græder jo ikke!!! ;) :fnis: )
Men tror faktisk det er en general ting når man ser hvalpe fra et kuld igen. Vi havde det jo lige sådan da Anilla blev hændtet efter Juleferien  :-$
Vi sad hele aftenen og talte om hvor skønt det er vi har kontakt med stort set alle hvalpene endnu, og hvor dejligt de har udviklet sig.
Men ja vi er bare så stolte af dem. Og det var så skønt at se Ramses igen og se den samme glæde og kærlighed fra alle sider stadig var der.

Lige nu er det dog især Roberts ansigt da Peter åbnede kasse med Ramses første gang jeg har gemt inde i mit hjerte  :-$ . Hold op altså han var så sød.

Så ja, holder på vi snart må lave noget igen. Det var bare så hyggeligt alt sammen.

Og Petra og Ramses klær virkelig hinanden. Men personligt er jeg næsten lige så vild med de billeder vi somme tider ser med Peter eller Lena og Ramses. De klær bare hinanden alle sammen. Ramses har virkelig et dejligt hjem det kan man ikke komme uden om <3

rikki

Ramses är ju så otroligt fin!! <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home