Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Billedspam

Startet af katja74, 22. Marts 2011, kl. 12:39

A_M_T >Team Unique Ferrets<

uhh den side er god! Der kunne jeg vidst godt bruge alle mine penge!!

Eliza

Mums jeg elsker sådan nogle kager og er så heldig at min svoger også laver dem, men kan godt se han mangler lidt den tøsede side af det med en masse blomster og sådan, selvom han nu er ret kreativ  ;)

Den bedste jeg synes han har lavet er med en sandkage som bunde og med daim i. Som creme var der hvid chokolade i det ene lag og hindbær i det andet.. mums..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 22. Marts 2011, kl. 13:26
Overvejer virkelig at prøve og bage en kage! Men ja er jo selv på kur så måske det er lidt farligt...

Du må da godt bage en kage til mig Anna, bare fordi du er på kur, skal det da ikke forhindre dig i at bage kage  :fnis:

Bare sådan en pink ilderkage... Med skrigende farver :D hæhæ

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 22. Marts 2011, kl. 14:33
Overvejer virkelig at prøve og bage en kage! Men ja er jo selv på kur så måske det er lidt farligt...

Du må da godt bage en kage til mig Anna, bare fordi du er på kur, skal det da ikke forhindre dig i at bage kage  :fnis:

Hehe ja det undrer mig overhovedt ikke;O) Så må du jo inviterer så jeg har en adledning til at lave en kage i!

Shamua

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 22. Marts 2011, kl. 14:35
Citat fra: Shamua Dato 22. Marts 2011, kl. 14:33

Hehe ja det undrer mig overhovedt ikke;O) Så må du jo inviterer så jeg har en adledning til at lave en kage i!
Ahhh, slet slet ikke nogen dårligt idé  :fnis:

Vh. Marianne

katja74

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 22. Marts 2011, kl. 13:38
uhh den side er god! Der kunne jeg vidst godt bruge alle mine penge!!

Yep... et farligt sted at ankomme med sin dankort  :o
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dark Crystal Ferret

Ved ikke hvorfor jeg altid sidder og tænker sådan en kage næsten er for flot til jeg ville kunne nænne at skære i den :-$
De er virkelig flotte  :)

katja74

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 23. Marts 2011, kl. 22:53
Ved ikke hvorfor jeg altid sidder og tænker sådan en kage næsten er for flot til jeg ville kunne nænne at skære i den :-$
De er virkelig flotte  :)

Hi Hi..... du er ik den eneste der har det sådan  :fnis:

... jeg har det ik selv sådan, men flere af mine veninder siger det er sådan de har det  ;)

Har li fået en bestilling på en barbapapa kage... den GLÆDER jeg mig til at lave... det er da nostalgi  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos