Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mor & dotter

Startet af Starshineferrets, 23. Marts 2011, kl. 20:18

Starshineferrets

På indianerilder'n fick jag för första gången passat på att ta bilder utav mamma cherry och dotter Rain tillsammans.... det var ett tag sedan ajg såg dem bredvid varandra eftersom de går i olika gäng annars ..

so.. who is who? ;)

Anne

hold da op de ligner hinanden! på første billede ligner det jo næsten en ilder der ser sig selv i et spejl! Er du sikker på at det er avl og ikke kloning du har gang i??

Malene

Cherry til venstre! :P
Men de ligner godt nok hinanden meget. De er smukke begge to <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

hehehe ja jag börjar fundera :P Fast det är faktiskt lite skillnad på dem... och tyvärr har Rain fått sämre öron och mask än sin mor :P Men kloning hade ju varit nått att fundera på kanske eftersom jag gärna hade haft fler illrar som ser ut som Cherry <3

FerretParadise

Rain til højre i billedet. De er bare så super smukke de 2 tøser.
Hvad med resten af familiebillederne?
Ann Hillerslev.

PiaLyng

HannaM

Äsch med båda två samtidigt i bild var det ju inte så svårt=p Den ena liknar sin pappa lite mer...

Lena og Peter

Et rigtigt drjligt billede, af nogle utrolig flotte ilder... :love:

englefugl

wauw!  :o hold da op hvor er det nogle utrolig smukke tøser! seriøst!  :D jeg er helt lamslået over hvor smukke de er. Og ja æblet falder ikke langt fra stammen  ;) Men det er virkelig nogle smukke dyr du har, det må jeg sige "savle savle"  :dans:

Starshineferrets

Optimus Ferrets

Snyggaste barn! Mer lika systrar, och absolut inte en dag över 8 månader!  <3 :P

lussingen

Åh gud, godt det ikke er mig, der skal kunne skelne dyrene fra hinanden :fnis: Det ville aldrig gå godt.

Smukke smukke piger <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Sikke et par flotte piger :) Og ja Rain ligner da godt nok sin mor ret meget, hvilket bestemt ikke er en dårlig ting :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Det der går jo slet ikke....helt ærligt Sara....det må du da selv kunne se...de ligner simpelthen hinanden alt for meget!!!

-du må hellere sende den ene af dem til mig :P <3

Eliza

Jeg har aldrig tænkt over at de ligner hinanden SÅ meget, synes jo bare de er vildt lækre begge to  :lol: Har bestemt ikke noget imod hvis det gen går videre til næste generation på farens side  ;) <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.