Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nuttede Fire

Startet af FerretParadise, 23. Marts 2011, kl. 21:38

FerretParadise

Sidst jeg var i Norge, var jeg jo til fotosession hos Ingela med Fire, Navi og Aylen.
Det blev der en hel masse dejlige billeder ud af, og her er så et af Fire.

Klokken er ved at blive mange nu, men måske jeg imorgen smider nogle flere herind.  ;)
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Nåårh hvor kært :'D!
Sikke et dejligt billed!

Lena og Peter

Han er bare en rigtig dejlig dreng...

Og så tager Ingela altså bare nogle rigtig lækkre billeder.. :)

Starshineferrets

sööötaste älsklingen <3

englefugl

super lækkert billede med en flot dreng  :dans: jeg vil også have professionelle billeder af mine tosser  :D

Anne

Åh hvor er det sødt :D Det kunne være en god reklame for den vitaminpasta!

willum

Haha! Anne har fat i noget. Ku være ret sejt hvis de ville købe dit billede til reklamer. :D

lussingen

Åhhh der er "min" store forvoksede baby <3 Han er simpelthen intet mindre end helt vidunderlig :love:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Lussingen: han er ingen baby mere, han skal jo snart være far  ;) ellers synes jeg det er lidt klamt  :o

Men overskriften med nuttede Fire siger det hele  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 24. Marts 2011, kl. 12:00
Lussingen: han er ingen baby mere, han skal jo snart være far  ;) ellers synes jeg det er lidt klamt  :o

Men overskriften med nuttede Fire siger det hele  <3

Jeg ved det godt :-$ Men i mine øjne tror  jeg nu altid Fire vil være en forvokset baby, også selvom han snart skal være far :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen