Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fotosession

Startet af FerretParadise, 23. Marts 2011, kl. 22:00

FerretParadise

Her er et billeder af Fire, Navi, Aylen og ja, et af mig og Fire.

Fireman

Aylen

Navi

Mig og Firemanden.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

<3 underbara bilder på älsklingsbarnen!

Optimus Ferrets

Fantastiska bilder!  <3

Shamua

Navi er bare SÅ smuk!!

Vh. Marianne

willum

Flotte billeder. Flotte ildere. Top notch kvalitet. :love:

Dark Crystal Ferret

De er bare så helt enormt smukke de der billeder Ann. Som de jo rent faktisk er hver gang Ingela tager billeder.
Motiverne er så også bare så smukke her. Er vild med det sidste med dig og Fire <3

lussingen

Hvor har jeg glædet mig til at se disse billeder!!!!! Og de lever helt op til mine forventninger :dans:
Ingela er virkelig dygtig. Det er nogle helt fantastiske billeder, og hvor er det bare smukt det af dig og Fire Ann <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja Ingela tager nogle helt fantastiske billeder.  :)

Så må jeg se om jeg hvornår jeg kan få tid til at smide nogle af dem på min hjemmeside og på Facebook.
Ann Hillerslev.

rikki

Otroligt fina bilder!
Önskar att Ingela hade kunnat bo liiiiiiite närmare mig. Då hade jag stått och knackat på
hennes dörr! :dans:
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

katja74

FLOTTE billeder  ;)

Jeg ønsker mig, til sommer... at få taget nogle flotte billeder af guldklumperne.... men skal li skaffe en med et godt kamera der ik skal have 1 million for det  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

katja

Citat fra: katja74 Dato 24. Marts 2011, kl. 08:58
FLOTTE billeder  ;)

Jeg ønsker mig, til sommer... at få taget nogle flotte billeder af guldklumperne.... men skal li skaffe en med et godt kamera der ik skal have 1 million for det  ;)

jeg har et godt kamara , vi kunne måske hjælpes ad med at få taget nogle gode billeder af dyrene, det er nemmere at være 2 om det, de står jo ikke lige frem stille
ejer af 7 dejlige trolde,

katja74

Citat fra: katja Dato 24. Marts 2011, kl. 09:20
Citat fra: katja74 Dato 24. Marts 2011, kl. 08:58
FLOTTE billeder  ;)

jeg har et godt kamara , vi kunne måske hjælpes ad med at få taget nogle gode billeder af dyrene, det er nemmere at være 2 om det, de står jo ikke lige frem stille

GO idè  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Åh Ingelabilleder! <3

De er rigtig gode Ann :) og at dine dyr er smukke er der jo ingen tvivl om her i Norden :)

Eliza

Sindsyg gode billeder, hun kan virkelig noget og som de andre siger så gør det ikke noget motiverne er super smukke  ;)

De er alle perfekte, men er især vild med det af Navi og det med dig og Fire. Lidt fedt du også er med, for det plejer mest at være ilderne alene..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Mange tak alle sammen.  :)
Ja Ingela kan noget med det kamera, hun får ligesom sjælen med på billedet, og det tror jeg giver det meget sigende udtryk.

Jeg fik taget dem af mig og Fire for, at kunne bruge et på min forside på min hjemmeside.
Lige nu er der et af mig og Zefyren, og det billede elsker jeg, men Zefyren er her jo ikke mere, og så må det snart være tid til, at jeg får skiftet billedet ud.
Ann Hillerslev.