Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nogen af mine elskede rotter :$

Startet af PiaLyng, 23. Marts 2011, kl. 23:42

PiaLyng

Jeg sidder og keder mig, faktisk en hel del :-$
Så jeg fik den gooode idé at jeg vil dele nogen billeder med jer, af mine deeeeejlige rotter.
Billederne er ikke helt så gode, men det må i altså lige leve med :P

Wanted Valhal
Russian blue berkshire husky dumbo teddy

Mellieha Holger Danske
Burmese berkshire dumbo

Wanted Bradford
Red eyed siamese dumbo

Mazhifs Goosey Loosey
Pink eyed white dumbo dobbeltrex

Granau's Comet
Black variegated

Lux Alfa
Black eyed himalaya wavy

KungFu Rainbow Dash
Black berkshire dumbo dobbeltrex

KungFu Oopsy
Russian blue self dumbo dobbeltrex

KungFu Lilli Lilli
Black berkshire dumbo rex

KungFu Stakkels Jim
Mock beige bareback dumbo dobbeltrex

Lux Wisers Deluxe
Mock cinnamon berkshire down under dumbo

Shamua

De er så søde sådan nogle rotter, deres øre er lidt sjove :P

Vh. Marianne

Malene

Mine drenge siger "Mmmmm.."
Ej, det er virkelig nogle fine totter du har :D Især Holger Danske. Jeg eeelsker burmese rotter <3
Men du burde nu også få mus ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

Citat fra: Malene Dato 24. Marts 2011, kl. 01:09
Mine drenge siger "Mmmmm.."
Ej, det er virkelig nogle fine totter du har :D Især Holger Danske. Jeg eeelsker burmese rotter <3
Men du burde nu også få mus ;)

Mine drenge har samme tanker :P..
Jaa burde - men jeg har bestemte krav til de næste mus :b, og så måske til burforhold - og ja det bliver nok først når jeg får plads ude i skuret engang til sommer.. for synes mus lugter mere end rotter :P.

rikki

Så otroligt fina allihopa var.
Själv har jag en förkärlek för rex! <3 Men vad roligt att se en downunder, har inte sett någon sådan på länge.
Superfina! Tror Valhall blev en liten favorit. :D
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

KariN

Sikke nogle flotte farver de har :D

Ehm.. Er der en speciel grund til at han hedder Stakkels Jim?? *G* Jeg fik lidt ondt af ham fordi han sidder og ser så sød og uskyldig ud på billedet og kom til at tænke på om han havde et handicap siden han har det navn??

Søde det ser de i hvert fald alle ud til at være :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

Hvor er de søde  :)  Kan især godt li Wanted Valhal, ser super kær og blød ud  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Åh jeg savler over dem alle...de er simpelthen bare for dejlige...det var da helt vildt...<3 <3 <3

PiaLyng

Citat fra: KariN Dato 24. Marts 2011, kl. 08:56
Sikke nogle flotte farver de har :D

Ehm.. Er der en speciel grund til at han hedder Stakkels Jim?? *G* Jeg fik lidt ondt af ham fordi han sidder og ser så sød og uskyldig ud på billedet og kom til at tænke på om han havde et handicap siden han har det navn??

Søde det ser de i hvert fald alle ud til at være :)

Kuldtemaet var "Gasolin sangtitler" og synes Stakkels Jim ville passe fint til sådan en lidt kikset dreng som smider sin pels osv :lol: -Du skam ikke den første der spørger.

PiaLyng

Burde nok smide billeder ind af dem alle :P.. Har pt 21 Drenge og 10 piger (og så kommer der 3 om ca 3 uger :-$)

Eliza

Holde da op det er mange du har, men de er godt nok lækre  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng

KariN

Pia: Nårh jamen så forstår jeg bedre, men ja der kom lige lidt beskytter trang op i mig tror jeg :lol:

Jeg syns i hvert fald at han ser rigtig kær ud ham Jim :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

NemoToft

De er godt nok søde  <3 . de ligner alle sammen "en stor undskyldning"  :)