Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Må jeg se din navle??

Startet af Dark Crystal Ferret, 25. Marts 2011, kl. 21:42

Dark Crystal Ferret

Som i nok ved er Emily Rose jo gravid lige for tiden. Hun er halv vejs i sin graviditet og har termin om ca 17 dage.
Jeg har forsøgt her til aften at få lidt fotos af Emilys mave. Men hun skulle lige overbevises lidt til at vise den frem.

Først lige lidt af min smukke pige. Åhh Emily du bliver en smuk mor!!  :love: <3

Sorry øjnene bliver lidt dårlige her. Men altså Emily har altså bare det kæreste ansigt syndes jeg  :love:

Når, jeg forsøger at få lidt af mavsen også.. Emily ville heller ud af kravlegården.
Arh mor... jeg ved ikke rigtig.. er det nu også nødvendigt?  >:|

Og så løber hun lidt rundt.  :P

Det er MIN mave og du må ikke kigge!! :P :P

Men til sidst fik jeg lov. Og det må jeg så indrømme bliv mere eller mindre billede kiks  :-$ :lol:

Roberts kommentar til billederne var: Samel dog benene Emily og tænk på noget andet!!  :lol: :-$

Gaaaab nu har du set den ,er du så glad mor??  :X

Men ja, til sidst. Vi kan mærke ting inde i hende, og jeg er bare MEGA spændt på hende. Alt virker bare så godt omkring hende. Og nu håber vi bare alt går godt og vi om en 16 til 18 dage kan fortælle vi også har baby klynk i huset igen.  :love:

FerretParadise

Hvor ser hun bare sød ud, der er nu noget over drægtige tæver.  :)

Maria  :lol: Jeg har sagt det før, det hedder altså drætig og drægtighed, og ikke gravid og graviditet.  ;)
Drille Drille. :P :P
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

For den hun bærer sin "graviditet" smukt! Er simpelthen så betaget af hendes helt overtruffende fine farve!

Blir godt nok spændende at se hvad hun producerer!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 25. Marts 2011, kl. 22:44
Hvor ser hun bare sød ud, der er nu noget over drægtige tæver.  :)

Maria  :lol: Jeg har sagt det før, det hedder altså drætig og drægtighed, og ikke gravid og graviditet.  ;)
Drille Drille. :P :P

øøøøhhhhh ja!!! Samme tilfælde som sidste år.. Suk altså Maria :fnis: :-$
Skal nok gøre hvad jeg kan for at huske det i år så  :P

Dark Crystal Ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 25. Marts 2011, kl. 22:56
For den hun bærer sin "graviditet" smukt! Er simpelthen så betaget af hendes helt overtruffende fine farve!

Blir godt nok spændende at se hvad hun producerer!

Tusind tak.
Jeg syndes også hun er helt enormt smuk med den fine mave.
Elsker drægtig tæver. Der er bare ikke noget bedre ( se Ann jeg skrev rigtig  :P  :fnis:)

Og ja, vi er også meget spændt på hvad maven gemmer på. Vi kan mærke små kugle agtige ting nu. 3 stk. Og jeg kan slet slet ikke få armene ned over hvor godt hun har klaret det hele indtil nu. Mors pige <3

PiaLyng

Genialt at du kalder det gravid :-$. jeg er begyndt at kalde gravide kvinder (altså der dersens mennesker!) for drægtige kvinder :-$ :lol:

Men hun er rigtig fin, og håber alt går vel, så vi kan komme til at se smukke hvalpe :D

Dark Crystal Ferret

Citat fra: PiaLyng Dato 25. Marts 2011, kl. 23:30
Genialt at du kalder det gravid :-$. jeg er begyndt at kalde gravide kvinder (altså der dersens mennesker!) for drægtige kvinder :-$ :lol:

Men hun er rigtig fin, og håber alt går vel, så vi kan komme til at se smukke hvalpe :D

Jamen stavning og udformning af tekster er jo bare totalt mit fælt du ved :fnis:  NOT! :lol:   
Er elendig til det. Men gør da et forsøg haha  :-$

Men tusind tak for de pæne ord. :) Og skulle sige mange tak fra Emily :dans:

englefugl

wauw! det er da den smukkeste ilderpige!  :o sikke en utrolig flot farve hun har :D det er snyd  :P hihi. ej hun er virkelig flot, og så bliver det hele endnu bedre fordi at hun er en smuk højgravid mor  :dans:

Dark Crystal Ferret

Skulle sige mange tak fra Emily og os  :dans:

Dark Crystal Ferret

Jeg ville lige ligge lidt flere af Emily her 8 dage før termin.
Og som i kan se så er hun begyndt at fælde helt vildt nu.

Bare noget af den pels vi redet af hende her til morgen

Emily i hendes fødebur. Hun elsker at ligge med mavsen lige i vejret.

En lidt tyndpelset men meget smuk pige

lille_jill

Så skal chucky også have hvalpe, for jeg pillede 3 gange så meget pels af ham i sidste uge og det var kun halvdelen jeg fik af :fnis:

Ej, jeg håber da at der popper en masse hvalpe ud af hende snart :)

Dark Crystal Ferret

Hahaha som du kan sige det Jill.  :fnis:
Men mon ikke også du ville glo lidt hvis han pludselig lå med et kuld hvalpe :lol:

Men vi håber da også snart vi ser hvad der er der inde :)

cibatuchsi

FerretParadise

Hvor ser hun bare super sød ud.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det bliver rigtig spændende... Vi glæder os til der kommer små hvalpe..  :dans: