Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Til Ann fra "kællingen"

Startet af lussingen, 28. Marts 2011, kl. 20:06

lussingen

Hej hej Tante Ann :)

Jeg har faktisk savnet dig de sidste par dage :( Jeg har ikke haft nogen at bide i, og det har jeg været lidt trist over.
Heldigvis ville madmor godt lægge arm til i dag, så her har du mig i aktion :fnis:
Jeg har også smidt lidt billeder af de andre tosser her i huset, på nær Loke, han var gået i seng :P

Her er først mig:

Og her er det Minnie der glor ud

Jeg er lidt bekymret for min vægt og vejer mig morgen og aften 8)

Og her er så Speedy-Lækker-røv

Og Minnie der bare står og glor igen :fnis:

Lækker-måsen igen

Og her leger Speedy og Minnie

Og til sidst Minnie

Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig igen, jeg bliver nødt til at træne mine kæbemuskler, de er sgu ved at blive lidt slappe :S

Båt og bid
Inani
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Sikke et farligt og blodtørstigt dyr du har der der :fnis: Søde billeder, smukke Minnie :D

Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Shamua Dato 28. Marts 2011, kl. 20:11
Sikke et farligt og blodtørstigt dyr du har der der :fnis: Søde billeder, smukke Minnie :D

Jep, hun er meget meget farlig :fnis: Og tro mig, hvis du griner af hende, mens hun bider dig, så bliver hun virkelig meget fornærmet :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Citat fra: lussingen Dato 28. Marts 2011, kl. 20:14

Jep, hun er meget meget farlig :fnis: Og tro mig, hvis du griner af hende, mens hun bider dig, så bliver hun virkelig meget fornærmet :lol:

Haha, det er sødt  :-$ Det skal jeg lige huske hvis jeg en dag skulle støde på hendes bisser :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Hej søde Inani.

Sikke da en sød film af dig, du er vel nok "farlig" når du sådan bider i din madmors arm.  :o :lol:
Jeg synes du er en meget sød pige, dog kan jeg ikke tage dig så alvorligt når du bider, for det gør altså ikke ondt.  :P

Jeg vil glæde mig til at se dig igen, måske dine kæbemuskler så er blevet kraftigere. Hvis ikke, så må vi jo bare nusse.

Kys fra Tanti Ann
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: Shamua Dato 28. Marts 2011, kl. 20:15

Haha, det er sødt  :-$ Det skal jeg lige huske hvis jeg en dag skulle støde på hendes bisser :P

Ha ha Shamua, du kan bare vente dig til næste gang jeg ser dig. Så skal jeg vise dig hvor farlig jeg kan være 8)
Båt fra Inani.

Og tak for de søde ord om Minnie-pige <3

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 28. Marts 2011, kl. 20:16
Hej søde Inani.

Sikke da en sød film af dig, du er vel nok "farlig" når du sådan bider i din madmors arm.  :o :lol:
Jeg synes du er en meget sød pige, dog kan jeg ikke tage dig så alvorligt når du bider, for det gør altså ikke ondt.  :P

Jeg vil glæde mig til at se dig igen, måske dine kæbemuskler så er blevet kraftigere. Hvis ikke, så må vi jo bare nusse.

Kys fra Tanti Ann

Altså Tanti Ann :( Jeg er da super farlig og jeg er sikker på at det må gøre mega ondt når jeg bider i dig!!! Ellers må jeg øve mig lidt mere på menneskerne her i familien :fnis:

Shamua

Citat fra: lussingen Dato 28. Marts 2011, kl. 20:18

Ha ha Shamua, du kan bare vente dig til næste gang jeg ser dig. Så skal jeg vise dig hvor farlig jeg kan være 8)
Båt fra Inani.

Haha søde lille Inani, så kan du få lov til at bide i mig, efter Navi har smagt på min næse, på Petfoods..  :fnis:

Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Shamua Dato 28. Marts 2011, kl. 20:24
Citat fra: lussingen Dato 28. Marts 2011, kl. 20:18

Båt fra Inani.

Haha søde lille Inani, så kan du få lov til at bide i mig, efter Navi har smagt på min næse, på Petfoods..  :fnis:

DEAL :dans:

Eliza

Haha der er da ingen der er bange for dig.. din din.. tøs.. Jeg kunne da slet ikke mærke du bed mig.. ha..

hvæs

Crush
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Nå Crush din dumme dreng!!!

Du kan bare vente dig til jeg ser dig næste gang!!! Så skal jeg nok ordne dig, jeg ved nemlig godt hvordan den ged skal barberes :@
Jeg er virkelig ikke sådan at kimse af kan jeg godt sige dig :@

Båt og krokodillerul
Inani