Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

gammel ilder?

Startet af englefugl, 31. Marts 2011, kl. 16:48

KariN

Charlotte: Lone har kun åben konsultation om onsdagen fra 16-19 ikke om fredagen mere :)

Sorry for OT
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Charlotte

Citat fra: KariN Dato  1. April 2011, kl. 19:28
Charlotte: Lone har kun åben konsultation om onsdagen fra 16-19 ikke om fredagen mere :)

Sorry for OT

Det var jeg ikke klar over. Men derfor kan man stadig bestille en tid.   ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

SaraJ

Citat fra: englefugl Dato  1. April 2011, kl. 16:49
ja jeg bliver sur, fordi du har ikke set mit dyr og du kender ikke mit dyr. Hun er ikke på dødens rand! Det eneste der er et stort problem er hendes tænder, jeg er 100 på at det andet ikke er alvorligt. Jeg ville bare spørge indtil det. Det kunne jo være at der var en der sagde sådan gør min også eller hvad ved jeg.... Det er ikke alvorligt. og det ved jeg får hun har ikke opført sig anderledes siden dag 1, bortset fra tænderne. som er dem jeg er nervøs for, tænderne opdagede jeg først igår eller i forgårs. Så jeg vil saftsuseme ikke behandles som en dyreplager! jeg har først mulighed for at tage til dyrlægen på mandag for jeg har et arbejde og en hulens masse ting der skal passes. jeg forstår ikke at du skal angribe mig på den måde. Jeg ved godt hvordan jeg passer mine dyr tak, men nu tror jeg også at en moderator lukker den her lige om lidt. Men der er heller ikke grund til at snakke mere om det her. det gider jeg ikke spilde min tid på... jeg tør næsten ikke at spørge om noget herinde mere af frygt for at blive angrebet. Jeg håber bare at der er nogen af moderatorene der vil skrive´en regelliste over hvordan man må behandle hinanden... slut på den her... ..                                                                                                                                                                 

Hvad mener du med at du først opdagede tænderne i går? Du havde sgu da en debat d. 2 marts hvor du skrev du skulle til dyrlægen med hende, og så har du ikke engang været det endnu!! :@

Malene

[besked=Malene]:ot: Nu er der vist blevet hakket nok på trådstarter. Stop det![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.