Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ludde Lump

Startet af Starshineferrets, 3. April 2011, kl. 21:34

Starshineferrets

ja.. Ludde tyckte att det var dags för lite bilder på honom själv!

FerretParadise

Åh jamen det var Ludde jo, han er så super dejlig og meget charmerende.
Jeg ved at der er nogen der har fundet på en navn til ham, et ikke så flatterende navn.  :P Men det skal han ikke blive ked af, jeg tror ikke de mener noget ondt med det.

Søde Ludde, jeg synes du er meget smuk.  <3
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

han er bare så lækker :)

Optimus Ferrets

Åh! Finaste Ludde! Bara synd att han låter som en liten flicka när han bråkar med de stora pojkarna!  <3

lussingen

Hov :o Der er LL jo :fnis: Lorte-Ludde :fnis:
Dette er sagt med misundelse i stemmen, og misundelse er jo en grime ting :-$
Jeg synes Ludde er en umanerlig sød og smuk dreng, grunden til at han har fået dette lidet flatterende øgenavn er, at han "banker" min Loke på udstillingerne :lol:
Smukke smukke Ludde <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

Ludde tackar och tar emot :D Altså... Lorte Ludde är nog ett utav de finaste smeknamn han har fått hitills tror jag :P Ludvig har en tendens att irritera sin omgivning till max! :P

Eliza

Årh han ser altid så sød ud og lige til at kramme..  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa

Ludde minder mig om Kumo (R.I.P) .. Ludde er virkelig, virkelig smuk <3

KariN

Sikke da en charmetrold :D Han er rigtig fin
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

marychain

Hvor er han dog smuk!!

Starshineferrets

pestiga lump tackar för berömet!

lussingen

Hvis du bliver træt af Ludde og synes han bliver FOR irriterende, så sender du ham bare fluks til Danmark. Her må han være ligeså irriterende han vil :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Han er sådan en smuk silverdreng!

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato  4. April 2011, kl. 07:32
Hov :o Der er LL jo :fnis: Lorte-Ludde :fnis:
Dette er sagt med misundelse i stemmen, og misundelse er jo en grime ting :-$
Jeg synes Ludde er en umanerlig sød og smuk dreng, grunden til at han har fået dette lidet flatterende øgenavn er, at han "banker" min Loke på udstillingerne :lol:
Smukke smukke Ludde <3

Jeg kan altså ikke se at Ludde er smuk... :@

Og det har intet at gøre med misundelse eller at han har banket Laban hvergang de er i klasse sammen..  :P

Julie

Aaw.. hvor er han pæn!