Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hyggedag

Startet af lussingen, 5. April 2011, kl. 16:17

lussingen

Jeg har desværre været nødt til at blive hjemme fra arbejde i dag, da jeg er blevet syg. Det positive er dog, at jeg har  haft en helt fantastisk hyggelig dag med dyrene <3
Speedy gad dog ikke være med på billederne, han ville hellere putte i en seng inde i kommoden :lol:
Her kommer lidt af de andre.

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Hvor er det dejligt af få en rigtig hyggelig sygedag...

Det er nogle rigtige dejlige billeder af dine skønne dyr...  :love:

Eliza

Det ser super hyggeligt ud.. elsker det første billede med Lokes mave der "hænger" lidt  :lol: :fnis:
God bedring til dig Mette..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Åh nej altså, hvor trist at du er blevet syg. Jeg håber at du er ok.

Det er nogle rigtig søde billeder af dine dyr.  :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Sikke en skøn kurv.

God bedring!

lussingen

Tak for de søde ord om vores dyr.
Jeg har det heldigvis bedre i dag, men har taget en dag mere hjemme. Det nyder dyrene, så kan vi rigtig hygge.

Eliza: ja, Loke har fået lidt hængevom :fnis: Det kommer åbenbart med alderen.

Sølvsten: dyrene er også meget glade for denne kurv. De elsker at ligge og putte i den <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Citat fra: lussingen Dato  6. April 2011, kl. 08:56
Tak for de søde ord om vores dyr.
Jeg har det heldigvis bedre i dag, men har taget en dag mere hjemme. Det nyder dyrene, så kan vi rigtig hygge.

Eliza: ja, Loke har fået lidt hængevom :fnis: Det kommer åbenbart med alderen.

Sølvsten: dyrene er også meget glade for denne kurv. De elsker at ligge og putte i den <3

Altså det er ingen hemmelighed at jeg elsker kurve men lige med den her kurv var det mest indholdet jeg kiggede på

Snilder

Dejlige billeder af dine søde ildere - de er bare nuttede i sådan en fin kurv :) Godt du har det bedre
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

AlisVolatPropiis

Suk...jeg gad altså godt være ilder hos dig Mette <3