Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Rubinas hvalpe 3 uger

Startet af Cille, 15. April 2011, kl. 22:31

Cille

Så de gået hen og blevet 3 uger.
Farven svinger så lidt fra dag til dag...der kommer nye pletter, og nogen af de gamle pletter forsvinder lidt.
Vifslen vejer 83g
Tofslen vejer 87g

Muhaaaaa

Starshineferrets

Amazing Ferret

Åhhhh de bliver jo smukkere og smukkere  <3

Dark Crystal Ferret

Hvor er de bare fine Hanne :love: De er virkelig søde.
De navne du skriver de hedder.. er det de navne du kalder dem, eller er det de blivende navne??  :) Syndes det er nogle rigtig søde og sjove navne..
Jeg vil lige sige at Ancksunamun Anike fra vores kuld sidste år havde samme tegninger på ryggen sidste år i samme alder. Den der lidt rødbrune mørke farve med de små grå hår rundt om.
Hun har godt nok ikke alle de der aftegn der.. som jeg må indrømme undre  mig meget med Rubinas hvalpe her, for har ikke set noget som dem her.
Men de er virkelig sjove og meget unikke at se på. Virkelig nogle små smukke piger begge to  :love:

Cille

Takker.

Normalt giver jeg ikke de små navne, men lader køber selv vælge et navn.
Jeg har bare fået det i hovedet at kalde dem det :fnis:...det ville jeg have kaldt Zoya og Zeya
Men min plan er nok at Tofslen bliver her, og hun beholder så det navn... og hvis køber til Vifslen kan li navnet ,så synes jeg også hun skal beholde det... har ikke rigtig set dem være brugt før, og det kan jeg jo godt li  :D

Line

Ja, de navne fik jeg lidt forpurret i sin tid :P

Men de to skønheder her ser da bare bedre og bedre ud :D

Miliah

Hvor er de bare blevet kære  :love:

Shamua

Smukke Bebser... Glæder mig til mandag :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Hvor er de bare blevet dejlige... :love:

alvin

Hvor er de fine og så nutted <3

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Louise V

Cille

Tak :D
Jeg nyder dem også helt vildt...tror faktisk Rubina og de små er lidt træt af mit nusseri :fnis:
Så synes jeg også det er lidt sjovt som de skifter farve hele tiden, men det gør de jo når de er så spraglet.
Tofslen er så stadig den der mest "plettet" , og det underligt det så hende jeg fra dag 1 af var vild med, selvom jeg brokkede lidt over de overhovedet havde en farve....det havde jeg ikke bestilt :lol:

Ja Line de navne var ikke "gode nok" til dig :fnis: ;)
Mary jeg glæder mig også til mandag, vores bager er gået igang igen med jordbærkager :D

Shamua

Uhh :dans: Men jeg tror vistnok Lærke og jeg laver 6-lags lagkage :P .... ellers ved jeg da hvor jeg skal købe kage :fnis:

Vh. Marianne