Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Emilys hvalpe - lidt fællesbilleder

Startet af Dark Crystal Ferret, 24. April 2011, kl. 20:20

Dark Crystal Ferret

Jeg var lige heldig at få lov at få lidt fælles billeder af vores små hvapser i dag mens Emily var fordybet i at æde en kylling.

Og ja, som i nok kan se så vokser de små med lynet hast.

Så her har i lige lidt hurtige skud af de små.

Først lidt fælles billeder

De to piger

Og så den lille dreng.. som dog er den største i kuldet med ca 10g mere end næste hvalpen.

Den lille mørke pige med de små sokker.

Og så vores lille hystade igen, den mørke pige.

Lena og Peter

Hvor er de bare dejlige... Jeg glæder mig rigtig meget til at følge disse skønheder... :love:

Mimse-mia

Nårrrh nogle små sorte næser de har <3 tillykke  med de kære små
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Mimse-mia Dato 24. April 2011, kl. 20:31
Nårrrh nogle små sorte næser de har <3 tillykke  med de kære små

Jaaah dejlige små sorte snuer. Jeg elsker også små sorte næser. Og tusind tak.

Peter: Ja, men lige over med jeres forhåbentlig snart små pus :dans: Og jeg glæder mig til i kan se dem. For de er virkelig bare skønne

AlisVolatPropiis

Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!

Maria du kan simpelthen ikke være bekendt at få hvalpe jeg falder for år på år!....skisme skønne især drengen!...sigh!

Louise V

Hvor de dog bare smukke alle sammen <3
Ihh smukke smukke smukke dreng glæder mig til og møde dig  <3

de er simpelthen bare så fine maria :)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 24. April 2011, kl. 20:42
Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!

Maria du kan simpelthen ikke være bekendt at få hvalpe jeg falder for år på år!....skisme skønne især drengen!...sigh!

Unnnnnnddddddsssssskkkkkyyyyyllllllld Trine mus!!! :-$ :-$
Jeg skal nok være sød nu.. der er kun to kuld tilbage og skal nok sørge for at sige til Shiva og Fnuggy at de skal føde grimme og dumme hvalpe! :P
Men du ved med tæver.. de kan somme tider finde på ikke at lytte efter :fnis:
Og ja, drengen er afstat på forhånd.. så bare rolig vi får pind is fra en anden i år :dans: :lol: (du ved hvad jeg mener ;) )

Louise: Ja han er virkelig også bare en lækker dreng. Noget så sød og dejlig. Han er farmands lille yndling pt, men det kan self ændre sig når Pixels børn kommer til verden.
Men han er virkelig bare sådan en lille sukker mus den dreng. Især når han ligger og hygger i vores hænder og siger sådan nogle sjove grynte lyde imens.
Men her i weekenden har den lille dreng godt nok været små sur. Han er lidt knotten på de andre tøser, der bliver VED med at tage hans pat.Emily har jo kun 4 ud af hendes 7 patter der er brugbar. (Nok fordi de andre ikke blev brugt nok i starten hvor det hele gik lidt skævt) Og derfor har de en del problemer om at dele dem. Og Robert har været ved at få flip af dem over det. De står i stuen nu jo, og han har lidt problemer ved at få noget ud af sine gyser film mm. Når der er hvalpe hyl og patte kampe i buret bagved ham.
Men drengen er nu den største i kuldet som også skrevet i tråden øverst oppe. Så han går ikke glip af noget. Han hyler bare.. Også når han falder i dyb søvn og taber patten ud af munden i søvne. Så begynder han at hyle fordi han tabte den :lol: Så lige nu har jeg to "drenge" der brokker sig i huset nu :lol:
Men ja, vi glæder os også til at vise dig de små her :dans:

Louise V

Hahaha årh hvor herligt med 2 fyre der brokker sig  :fnis:
hihi hvor sødt ;) en lille fyr der helst skal have sin vilje ellers begynder man bare og græde :love: hvor herligt..

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Bawa

Julie

Wauw, de er godt nok flotte og ikke mindst skønne at se på.

Dark Crystal Ferret