Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fireman

Startet af FerretParadise, 27. April 2011, kl. 10:28

FerretParadise

Lidt billeder af Fire på altanen den dag han blev far til 10 hvalpe:

Jeg håber at hans sønner kommer til at ligne ham, da jeg synes Fire er super vidunderlig.  <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

naaaaw sötaste älskade Fire <3

Eliza

Skønne Far-Fireman  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Søde, smukke, dejlige og milde Fire-man <3 Han er altså noget helt særligt for mig, en meget meget speciel dreng, der har hængt sin hængekøje solidt op i mit hjerte :love:
Jeg er sikker på at hans børn bliver ligeså vidunderlige og smukke som ham, jeg glæder mig allerede helt vildt til to af hans sønner skal flytte til Viby :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Ej hvor er det nogle gode billeder :fnis: På det først billeder, ligner han næsten en far der venter spændt på fødegangen :fnis: Nr 2 billede er bare rigtig godt :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Tak.  :)
På det første billede synes jeg at Fire ligner en han der tænker, at nu er han sat i fængsel på livstid, for han har fået 10 hvalpe, og må nu knokle for at forsørge dem.  :lol:
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr

Han er en lækker far :)

Bawa

Han har sådan et dejligt ansigt :love:

lille_thor

aww han er som altid en super skøn dreng at se på  :ja:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Citat fra: Shamua Dato 27. April 2011, kl. 11:50
Ej hvor er det nogle gode billeder :fnis: På det først billeder, ligner han næsten en far der venter spændt på fødegangen :fnis: Nr 2 billede er bare rigtig godt :love:

Haha det var også det første jeg tænkte  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Citat fra: Eliza Dato 27. April 2011, kl. 15:13
Citat fra: Shamua Dato 27. April 2011, kl. 11:50

Haha det var også det første jeg tænkte  :lol:

Stakkels Fire... Far på livstid...  :fnis:.. Hold op nogle skønne billeder. Fire er en rigtig smuk dreng.. <3

Louise V

han er altså bare en smuk dreng :) han minder lidt om min gamle julius  :love: