Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Må vi komme og besøge jer?

Startet af TheRats, 27. April 2011, kl. 22:27

TheRats

Hej, jeg hedder Frederikkke og er 11 år. Min far er desværre blvet allergisk overfor mine rotter :( Så jeg må sælge dem :-( Men jeg skal måske have en ilder :-) Men vi ved ikke om han også er allergisk overfor ildere :-)
Men er der nogle der vil åbne deres hjem for et lille besøg? Det skal være på sjæland :-)

Min mor og far har selfølgelig det fulde ansvar når jeg får ilder!

Lena og Peter

I skal være mere end velkommen..

Vi bor godt nok ikke på sjælland, men ikke så langt væk.  ;)

lille_jill

Du er velkommen her. Har en han og en tæve.

AlisVolatPropiis

Du er også velkommen her..jeg har fire styks :) Vi bor i nærheden af Nørreport :)

KariN

I er også meget velkomne her, vi bor i Rødovre og har 3 ildere, 2 hanner og en tæve :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

I er også velkomne her, jeg bor i udkanten af Valby med 2 ildertæver, og 2 katte.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Ja der er mange muligheder  :) men i er selvfølgelig også velkomne hos mig. Jeg bor i Rødovre nu, men flytter til hedehusene om en måneds tid, men er ofte der hvis det er lettere for jer (nu så jeg ik lige hvor i kommer fra?) Du kan bare lige sende en pm.. Vi har 3 stk 2 piger og en dreng..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

TheRats

Guud, hvor er i søde allesammen :dans:
Jeg snakker lige med min mor og far her senere ;-) Så skriver jeg lige igen senere

AlisVolatPropiis

Selvfølgelig :) vi kan godt virke lidt advarende, men det er lidt en blanding af dårlige erfaringer med unge der ønsker ildere...og så ønsker vi selvfølgelig det bedste for både ilderen og dig i fremtiden :D

Vi vil altid hjælpe og du skal bare spørge -vi blir kun lidt frustrerede hvis man ikke lytter :lol: -lidt som lærere :P

Held og lykke med det og du er selvfølgelig stadig mere end velkommen her stadig :P