Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pasnings vejledning til ilder?

Startet af TheRats, 28. April 2011, kl. 10:32

Eliza

Der findes ikke noget på dansk og jeg vil råde dig til ikke at læse de enkelte der er for de er så fyldt med fejl og som ny ved man jo ikke hvad fejlene er..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Dine forældre kan måske hjælpe dig med at læse den. Så lærer i det os sammen og det er god træning til at blive god til engelsk når man læser om noget der int. en!

TheRats

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 28. April 2011, kl. 16:54
Dine forældre kan måske hjælpe dig med at læse den. Så lærer i det os sammen og det er god træning til at blive god til engelsk når man læser om noget der int. en!

God idé har du læst beskeden jeg sendte til dig?

Bamse

Faldt lige over en pasningsvejledning.. Har ikke læst det hele igennem, men tror nu ikke at det er helt forkerte informationer der står deri  :)

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/sites/default/files/pjecer/pasningsvejledninger/fritte.pdf

Namilla

Arh, det er desværre ikke nogen god pasningsvejledning... desværre er DB kendt for at have et hav af fejl i deres pasningsvejledninger... de er desuden meget unuancerede. Den allerførste jeg falder over, er at der står, at ildere bør have ilder-foder... tja, noget ilderfoder er fint nok, men der er bestemt også noget der ikke er!...ligeledes er der typer af killingefoder der er bedre, end mange typer ilderfoder... Der er desuden andre muligheder for at fodre, end bare med tørfoder...fx barf...

80*80*80 cm synes jeg i øvrigt er meget lille til to ildere...

2 timers aktivering om dagen er for lidt

Det var bare lige de første ting jeg faldt over...
Men det understreger også bare, hvor svært det er at lave en kortfattet pasningsvejledning, fordi der er så mange facetter af ilderhold...og der er så mange ting der kan varieres og gøres på forskellige måder...