Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Danmarks største kuld???

Startet af Lena og Peter, 29. April 2011, kl. 13:22

Lena og Peter

Nu efter vi har haft drillede Ann med at hun nok fik 18 hvalpe, er jeg kommet til at tænke på følgende:

Hvem har haft -og hvor stort har det største kuld været i Danmark..?????

Jeg ved der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig med at stille min nysgerrighed... :P

Anne

#1
Ann havde jo 13 hvalpe, jeg husker ikke nogen større i Danmark..?

Af overlevende kuld husker jeg Ries B kuld, med 11 overlevende hvalpe.

Dark Crystal Ferret

Det kommer an på om du mener overlevende kuld eller antal ved fødslen?

Øh det største jeg har hørt om i Danmark var FerretParadises C kuld i 2009.
Det var vist 13 hvalpe der kom der???
Og mener der var snak om der at det var danmarks største kuld.. Men er ikke helt sikker på det dog :-$

Og ved at faurholdt fik 12 hvalpe i 2009 også..

Men det kan være der er andre i 2010 der har fået flere.

cibatuchsi

malou fik 13 hvalpe i 2009 hvoraf de 4 af dem døde inden for 1-2 døgn

Anne

overlevede alle pernilles 12?

KariN

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 29. April 2011, kl. 13:48Øh det største jeg har hørt om i Danmark var FerretParadises C kuld i 2009.

Det var i 2008 ;) For det er Cassiopeia's kuld
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Citat fra: KariN Dato 29. April 2011, kl. 14:33
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 29. April 2011, kl. 13:48Øh det største jeg har hørt om i Danmark var FerretParadises C kuld i 2009.

Det var i 2008 ;) For det er Cassiopeia's kuld

Åh det er da også rigtig.. tænk er det allerrede så længe siden. Føles det slet ikke som.. Men det er da rigtig.
:-$ :-$ Sorry  :-$ :-$

KariN

Maria: Ja det er gået stærkt, jeg har selv svært ved at fatte at Cassie lige er blevet 3 her i april, for mig er hun stadig en lille bitte hvalp jeg skal beskytte og passe på når drengene driller hende, selvom hun SAGTENS kan styre dem begge og skælde ud *G*

Sorry for OT
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3