Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ups!

Startet af Dyrenørden, 29. April 2011, kl. 17:56

Dyrenørden

Ja så røg de første 600 kr af min løn på div. ting til Paya 3 gange 5 L krystal grus, orijen foder, aktivitets legetøj, kradsetræ til kat med div. bolde, forskellige drillepinde og en pakke godbidder ;) Jeg kan simpelthen ikke styre mig når jeg køber ind til mine dyr. Jeg hader at shoppe tøj til mig selv men kigger jeg dyreting på nettet eller er i en dyrehandel så bliver det ofte en dyr affære. hehe. Og imorgen skal jeg så ned i den lokale dyrehandel og købe en hængetunnel på tilbud og ender sikkert med mere ;) Går i andre også amok i en dyrehandel? Eller er det bare mig der har et sært shopping gen?  Her er de aktivitets ting jeg har købt: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/kradselegetoej_sisal/219574                                                                                                                                     http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej/182721

mette11

Nej du er bestemt ikke alene med det!!  ;) Jeg går også amok ind imellem og jeg elsker at shoppe ting til mine! :dans: Jeg tør slet ikke regne på hvad jeg bruger af penge...

AlisVolatPropiis

også her...jeg eeeeeeeeeeeelsker at bruge penge på kræene...desværre for mig og min i forvejen hæmmede økonomi...burde jeg snart lære at poser og kasser dyrt legetøj blir transporteret hjem i....er SÅ meget mere spændende end dyrt legetøg :X

Barky

Citat fra: mette11 Dato 29. April 2011, kl. 18:02
Nej du er bestemt ikke alene med det!!  ;) Jeg går også amok ind imellem og jeg elsker at shoppe ting til mine! :dans: Jeg tør slet ikke regne på hvad jeg bruger af penge...

Mette - søde dejlige Mette... Du går ikke "ind imellem amok"... Du er rablende shop-o-holic på dine dyrs vegne!!!! O_O
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Citat fra: mette11 Dato 29. April 2011, kl. 18:02
hehe. nej jeg tør næsten heller ikke regne på det. Har haft Paya i 4 uger og har nok brugt 5 tusind allerede på vaccine, bur, hende og en helvedsmasse legetøj, køjer, foder sand og lign.

Dyrenørden

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. April 2011, kl. 18:13
også her...jeg eeeeeeeeeeeelsker at bruge penge på kræene...desværre for mig og min i forvejen hæmmede økonomi...burde jeg snart lære at poser og kasser dyrt legetøj blir transporteret hjem i....er SÅ meget mere spændende end dyrt legetøg :X
haha. det da lidt træls :)                                                                                                                                                                                                                                    Barky: haha.. Hmm. hvis jeg skriver lidt forvirrende og lidt tæt er det fordi Paya er løbet en tur henover tastaturet og trykket på noget jeg ikke ved hva er. Hver gang jeg trykker enter for at komme til næste linje åbner den sådan noget strøm besparelses halløj på commen og går ikke til næste linje. Mega irreterende!

mette11

CitatMette - søde dejlige Mette... Du går ikke "ind imellem amok"... Du er rablende shop-o-holic på dine dyrs vegne!!!! O_O
Hva?? Er det ikke normalt at købe ting som jeg gør?? Hvem har ikke brugt 600kr. på tapet til sine ilderes værelse?? Og ehhh...et par tusinder på andre ting... :-$ Men altså...mine dyr skal bo med stil og de skal have de bedste ting der findes!  ;) Ikke for at lyde selvglad, men mine ildere får sgu da det flotteste, sejeste værelse der findes!  :dans:

Dyrenørden

Mette:                                                                                                                                                                                                                                     haha. er sikker på de elsker farverne og går meget op i designet ;) Ups. der røg der lige 200 mere :( et trælegetøj og flere køjer. Tror snart jeg slukker min com inden jeg bliver helt fattig ;)

Eliza

Tror det er meget normalt for mange af os  :fnis: er faktisk lidt overrasket over hvor mange ting du faktisk fik for de penge  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

Eliza: det meste var også på tilbud ;) også. Derfor jeg ikke kunne lade være ;)

Miliah

Kender det alt for godt.. og jeg har ikke engang nogle ildere endnu   :lol:

Wolter

lol
Jeg har kun shoppet ind til mit akvarium idag! :c (rejer og foder)

Jeg vil osse gå amok i shop ilder verden!! TwT *liste sig ind på hjemmesiden* ohohoho!!  :dans:
(men det eneste jeg rigtig har behov for er et KÆMPE bur.. nå.. skidt pyt)
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Dyrenørden

øv. mine ting er ikke kommet nu går her og venter på at jeg kan hente dem på posthuset ! :)